فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بازیکنان درگیر در رسوایی اخلاقی را به جام جهانی نبر

 

فوتبال روز:بیشتر مردم فرانسه موافق حضور بازیکنان درگیر در رسوایی اخلاقی اخیر در جام جهانی نیستند.

 

در نظرخواهی که توسط روزنامه فرانس‌سووار انجام گرفت 57 درصد رای‌دهندگان از ریمون دومنش، سرمربی تیم ملی کشورشان خواستند امکان حضور به فرانک ریبری در تیم جام جهانی 2010 فرانسه را ندهد.

براساس این نظرخواهی مخالفان حضور ریبری، معتقدند این بازیکن و سه بازیکن متهم در پرونده رسوایی جنسی، باعث لطمه به حیثیت و آبرو تیم کشورشان شده‌اند و نباید در مسابقات جام جهانی 2010 که از تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری در 8 گروه 4 تیمی در آفریقای‌جنوبی برگزار خواهد شد، امکان حضور یابند.

این نظرخواهی چند روز پس از گزارشی که توسط روزنامه اکیپ به چاپ رسید، انجام شد. در آن گزارش عنوان شد کارآگاهان پلیس پاریس از ریبری، سیدنی گوو، حاتم بن عرفه و کریم بن‌زما‌‌ در مورد رفت‌و‌آمد به یک مرکز فساد در پاریس و ارتباط با دختری که کمتر از 18 سال داشته تحقیق کردند.

آنها ابتدا منکر این اتهام شدند؛ ولی در ادامه اعتراف کردند با وی در تماس بوده‌اند. انتشار این خبر، رسوایی تازه‌ای در فوتبال ملی و باشگاهی فرانسه به‌ِوجود آورد. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد