فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: به هیچ فردی اجازه نمی‌دهم به عابدزاده بی‌احترامی کند

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تا وقتی که من در پرسپولیس هستم به هیچ فردی اجازه نمی‌دهم به احمدرضا عابدزاده بی‌احترامی کند.

 

‌علی دایی پس از تمرین امروز اظهار داشت: من به تمام آنها که در تیم پرسپولیس به تشویق بازیکنان می‌پردازند اعتقاد دارم اما از افرادی که در خصوص عابدزاده حرف‌‌های نامربوط زدند ناراحت هستم.
وی افزود: مطمئن باشید تا وقتی که من در تمرینات پرسپولیس در نقش سرمربی هستم به هیچ فردی اجازه نمی‌دهم که به احمدرضا عابدزاده که بزرگ پرسپولیس است بی‌احترامی کند. 
 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد