فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شکایت یک عکاس ورزشی از مجیدی

 

 فوتبال روز:یکی از عکاسان ورزشی به دلیل اهانت‌های فرهاد مجیدی از این بازیکن شکایت کرد.

 

فرشاد عباسی (دبیر گروه عکس روزنامه گل) صبح دیروز قبل از سفر تیم استقلال به امارات در داخل اتوبوس این تیم و مقابل درب هتل المپیک مورد اهانت کاپیتان استقلال قرار گرفت.
این عکاس به دنبال این برخورد توهین آمیز، از کاپیتان تیم استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. 
 

ماجرا چه بود؟  

شنبه عصر وقتی فرهاد مجیدی با شورت مشکی در جمع هم تیمی‌هایش ظاهر شد مرفاوی از او خواست تا لباس یکدست آبی بپوشد و او نیز پس از پرسیدن علت این دستور سرمربی‌اش، بلافاصله به این امر تن داد و هیچ بحث و جدلی هم بین طرفین رخ نداد اما همین اتفاق در تصاویر ثبت شده عکاسان حاضر به حادثه‌ای به مراتب وخیم‌تر از آنچه شرحش دادیم تعبیر شد و به عکس اول جلد یکی از نشریات ورزشی روز یکشنبه تبدیل شد تا فرهاد مجیدی که لقب کاپیتانی استقلال را یدک می‌کشد صبح روز گذشته اقدامی دور از انتظار نسبت به آن واکنش عجیب نشان دهد. در تمرین روز شنبه محمد حیرانی، مدیر روابط عمومی آبی‌ها وقتی متوجه تصویربرداری عکاسان از آن لحظه (دیالوگ مرفاوی و مجیدی) شد از فرشاد و عباسی که در زمره پیشکسوتان حرفه عکاسی ورزشی است و اتفاقا بهترین فرم‌های آن برخورد را هم خود او شکار کرده بود، خواست آن عکس‌‌ها را در اختیار روزنامه قرار ندهد. دبیر گروه عکس روزنامه گل نیز این خواهش دوستانه مسوول روابط عمومی باشگاه استقلال را پذیرفت و حتی به آن دسته از خبرنگارانی که با او در ارتباط بودند نیز خواست تا آن عکس حاشیه‌ای را کار نکنند... روز یکشنبه حتی شایعه‌ای در ارتباط با آن اتفاقات هم به گوشمان خورد مبنی بر آن که یکی از دوستان صمیمی فرهاد مجیدی که رابط نزدیکی با واعظ دارد برای اینکه بتواند مانع کار شدن آن تصویر و خبر شود به روزنامه‌ای که آن عکس را چاپ کرده پیشنهادی داده بود تا از انتشار آن جلوگیری کند. با این پیش زمینه ذهنی حالا با ما همراه شوید تا از اتفاقات صبح روز گذشته در محوطه هتل المپیک باخبر شوید. 
 

روز گذشته بازیکنان استقلال پیش از ساعت مقرر برای تجمع در هتل المپیک گردهم آمده بودند و پس از صرف صبحانه نیز سوار اتوبوس شدند و مهیای حرکت به سمت فرودگاه امام(ره) شوند‌اما مجتبی جباری، خسرو حیدری و فرهاد مجیدی هنوز خودشان را به هتل نرسانده بودند. در این زمان فرشاد عباسی (دبیر گروه عکس روزنامه گل) با کسب اجازه از مسوولان تیم برای عکاسی وارد اتوبوس استقلال شد و شروع به کار کرد. همان لحظه فرهاد مجیدی با تاکسی تلفنی،‌خود را به هتل رساند و بلافاصله سوار اتوبوس شد. مجیدی به محض دیدن عکاس روزنامه گل با لحنی دور از شأن و جایگاه یک ورزشکار یا حتی یک انسان با سر دادن فحش و ناسزا به این عکاس پرسابقه و زحمتکش، وی را در جمع هم تیمی‌هایش به شدت تخریب کرد و او را به گرفتن پول برای انتشار عکس متهم کرد:«این نان‌ها خوردن ندارد،‌این پول‌ها بردن ندارد(!).» احتمالا به این دلیل که عکاس گل با دریافت رشوه پیشنهادی رفیق صمیمی مجیدی باز هم اقدام به منتشر کردن عکس کرده است. پس از اقدام مجیدی برای دقایقی جو اتوبوس استقلالی‌ها بر هم ریخت تا با پا درمیانی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال همه چیز ختم به خیر شد. البته بلافاصله تعدادی از بازیکنان استقلال با تقبیح این اقدام کاپیتان تیم‌شان، رفتار او در قبال اتفاقات رخ داده و تصمیم گیری عجولانه فرهاد را محکوم کردند و بابت بی‌حرمتی او نسبت به عکاس دوست‌داشتنی و خوش‌اخلاق روزنامه گل و توهین‌های خارج از ادب ابراز تاسف کردند. آنها فرهاد مجیدی را به وارد کردن افترا به فرشاد عباسی محکوم کردند و معتقد بودند او نباید چنین رفتار زشتی را نسبت به عکاسی که بارها تصاویر ماندگار صحنه‌های گل و شکاری مجیدی را ثبت کرده روا می‌داشته است.
به هر حال «ثواب کردن و کباب شدن» حکایت نماینده خبری روزنامه‌ای است که باج نگرفت و به خاطر حفظ آبرو، اعتبار و آرامش یک ورزشکار و تیمش در آستانه میدان آسیایی، قید رساندن عکس به دفتر نشریه را زد.

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد