فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

طالب لوبعد از مصاحبه جنجالی؛صمد چه می کند؟

  

فوتبال روز:انتشار مصاحبه‌ای رادیویی وحید طالب‌لو دروازه‌بان استقلال که حالا تبدیل به نیمکت‌نشین استقلال شده است، جبهه جدیدی در این باشگاه ایجاد کرده است.

 

این مصاحبه که چندی پیش به صورت خلاصه منتشر شده بود. امروز به صورت کامل در روزنامه های ورزشی به چاپ رسید تا استقلالی ها قبل از بازی با الجزیره بیش از پیش نگران دروازه بان تیمشان باشند.
 اما وحید که عقیده دارد نیمکت‌نشینی‌اش در استقلال فنی نیست، بازیکن قدیمی و صاحب موقعیت این تیم است به آبی‌ها عشق می‌ورزد و بعید است که به این راحتی از استقلال دل بکند.
 نکته بسیار مهم اما واکنش سرمربی در شرایط فعلی است. اینکه آیا طالب‌لو در بازی نه چندان دشوار مقابل الجزیره که آخرین مسابقه استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست برای اولین‌بار به میدان می‌رود یا روی نیمکت خواهد نشست؟یکی از مربیان استقلال در این‌باره می‌گوید:«در این بازی هم محمدی در دروازه استقلال خواهد ایستاد و صمد ریسک نخواهد کرد.»
 البته اگر او به دنبال حفظ آرامش باشد بیشتر روی این موضوع فکر می‌کند. طالب لو از استیل آذین پیشنهادی قابل توجه دارد و به همین دلیل به این پیشنهاد خوب فکر می کند اما از طرفی عشق به استقلال مانع سختی در مقابلش ایجاد کرده تا به آسانی نتواند تیم آینده اش را تغییر بدهد و راهی استیل آذین بشود. او میان عشق و آینده گرفتار شده است. اگر بماند باز هم ممکن است اتفاقهایی که در این فصل رخ داد تکرار شده و او به نیمکت ذخیره ها بچسبد و اگر برود نمی داند با هوادارانش چه کند؟
 شاید جالب باشد که بدانید وحید این روزها با هجمه عظیمی از احساسات هواداران تیمش رو به رو است. به او پیامک می فرستند و در پست الکترونیکی اش پیغامهای مختلف می گذارند. هواداران خواستار ماندن او در استقلال هستند و همگی می خواهند او باز هم در استقلال بماند. جوان لاغر اندامی که در لیگ سوم چهره شد و در قفس توری استقلال خود را به عنوان مرد اول چهره کرد. مردی که 7 تا 8 سال در چارچوب دروازه استقلال ایستاد و حتی در مقطعی که سیدمهدی رحمتی در استقلال حضور داشت او را نیمکت نشین کرد. خداحافظی طالب لو از استقلال برای هیچ کس قابل هضم نیست.

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد