فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جنگ پرسپولیسی‌ها با استیل‌آذین بالا گرفت

 

فوتبال روز:با شعارهایی که امروز در تمرین پرسپولیس به گوش رسید، دیگر مسلم است که بازی این هفته پرسپولیس و استیل‌آذین با شدت و حرارت بیشتری برگزار خواهد شد.

 

در حالی که استیل‌آذین با استخدام حمید استیلی در ابتدای فصل و سپس اضافه کردن چند پرسپولیسی با محوریت علی کریمی سعی در اثبات هویت پرسپولیسی خود داشته است، ظاهرا جنگ سردی که بین حسین هدایتی و حبیب کاشانی وجود دارد، پایان یافتنی نیست.
 هدایتی و کاشانی البته دراین مورد هرگز جمله‌ای به زبان نیاورده‌اند، اما آنچه که بین آنها می‌گذرد، نشان‌دهنده این است که بازی پرسپولیس و استیل‌آذین تبدیل به یک نبرد تمام‌عیار تبدیل خواهد شد. امروز لیدرهای باشگاه که طبعا علاقه خاصی به حبیب کاشانی دارند و در موضع مخالف با حسین هدایتی هستند، با ساختن شعاری تمسخرآمیز فریاد زدند: 

 «استیل کیک و ساندیس،‌ تیم دوم ما نیس!»
استیل‌آذین که بعد از اخراج استیلی سه پرسپولیسی باسابقه را به جمع خود اضافه کرده است، امیدوار است با محبوبیت پیروانی، عابدزاده، شاهرودی، مهدوی‌کیا و علی کریمی که همگی از محبوب‌ترین پرسپولیسی‌های تاریخ هستند، در مسابقات پیش‌رو که برای آنها حیاتی هم هست، توجه بیشتری به خود جلب کنند.
 آنها برای بازی پرسپولیس انگیزه‌های بسیاری دارند که مهمترین آنها، کسب سهمیه آسیایی و سپس مقابله با علی دایی است که هر یک از این جمع، دلخوری خاص خود را از وی دارند. این در شرایطی است که گفته می‌شود علی پروین هم به زودی به جمع استیلی‌ها اضافه خواهد شد. به این مسئله مشکلات بین کاشانی و هدایتی را هم که از ابتدا وجود داشته اضافه کنید و ببینید که چه مسابقه‌ای در انتظار ماست. مسابقه‌ای که لابد با اهدای دسته‌گل از طرف بازیکنان و کادر فنی و ماچ و بوسه‌های آبدار آغاز می‌شود، اما بدون شک زیر لایه غلیظ این دوستی‌ها یک دشمنی لخت و صریح خوابیده است.
 استیل‌آذین که بازی رفت را به سود خود تمام کرد در این بازی هم برای همین هدف می‌جنگد. این در حالی است که پرسپولیس با وجود اهمیت این بازی، هدف مهمتری در این فصل دارد که آن قهرمانی در جام حذفی است. چیزی که هم تالار افتخارات باشگاه را از رکود دوساله درمی‌آورد و هم پرسپولیس را مستقیما به لیگ قهرمانان آسیا خواهد فرستاد. علی دایی که البته او نیز انگیزه‌های بسیاری برای مسابقه دارد، امیدوار است این حاشیه‌ها علیه تیم او عمل نکنند. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد