فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

چراغ سبز هادی عقیلی برای قرمزها

 

فوتبال روز:شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به هادی عقیلی برای سرخپوش شدن،‌یکی از مسایل خبرساز چند روز اخیر بود.

 

این موضوع باعث واکنش مدیران عامل دو باشگاه تهرانی و اصفهانی شد و در وهله اول محمدرضا ساکت بود که در مصاحبه‌ای ناراحتی خود را از این مساله ابراز کرد. مدیرعامل باشگاه سپاهان با غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای دانستن پیشنهاد پرسپولیس به هادی عقیلی این مساله را تایید کرد. البته این صحبت‌های ساکت بی‌جواب نماند و حبیب کاشانی پس از شکست صبا و صعود پرسپولیس به فینال جام‌حذفی در راهروی ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت:«ما هیچ پیشنهادی به هادی عقیلی نداده‌ایم. از طرفی این حق را برای باشگاه سپاهان قائل هستیم که موضوع پیشنهاد به عقیلی را پیگیری و اگر از جانب باشگاه پرسپولیس بود به کمیته انضباطی شکایت کند.»
اظهارنظر صریح سرپرست باشگاه پرسپولیس باعث نشد که محمدرضا ساکت از موضع پیشین خود عقب‌نشینی کند. مدیرعامل باشگاه سپاهان با دادن کدهایی سعی در اثبات صحت پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به عقیلی داشت. محمدرضا ساکت مدعی شد برای جذب بازیکنان سپاهان قول گرین‌کارت داده‌اند. گرچه ساکت در این زمینه محتاط عمل کرد و اسمی از شخص خاصی نبرد اما می‌توان حدس زد که منظور او علی دایی است. سرمربی پرسپولیس «سیتی‌زن» آمریکا محسوب می‌شود و با توجه به اعتبارش می‌تواند از مقدمات صدور گرین‌کارت برای شخص دیگری را با امضایش فراهم کند. در هر حال محمدرضا ساکت با اظهاراتش در چند روز گذشته تمام سعی خود را انجام داد تا پیشنهاد پرسپولیس به هادی عقیلی را اثبات کند. در گرماگرم این جریان و در حالی که رسانه‌ها و طرفداران دو تیم منتظر واکنش حبیب کاشانی یا علی دایی بودند،‌مدافع سپاهان کار را یکسره کرد و در مصاحبه‌ای کوتاه با خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها که در امارات به سر می‌برد خط بطلانی بر ادعای ساکت کشید!
مدافع ملی‌پوش سپاهان در مصاحبه‌اش به طور غیرمستقیم نه تنها ادعای ساکت را رد کرده بلکه اظهارات کاشانی را تایید کرده است:«موضوع پیشنهاد پرسپولیس به من صحت ندارد. این موضوع کذب محض است و تاکنون هیچ مذاکره‌ای از سوی سران باشگاه پرسپولیس با من نشده و عده‌ای به دروغ این شایعات را منتشر کرده‌اند.» جالب اینکه عقیلی برخلاف نظر کادرفنی و دیگر بازیکنان سپاهان، از رویارویی با استقلال در مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا استقبال کرده است:«بازی با العین برای صدرنشینی و ماندن سپاهان در مسابقات اهمیت زیادی دارد. البته من دوست دارم در مرحله بعد با استقلال بازی کنیم و از طرفی دوست دارم به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.»
گرچه هادی عقیلی مذاکره با پرسپولیس و پیشنهاد از سوی این باشگاه را تکذیب کرده اما به نظر می‌رسد او با رد کردن ادعای محمدرضا ساکت و تایید ضمنی اظهارات حبیب کاشانی، برای سرخپوش شدن چراغ سبز نشان داده است. 


آرزوی ساکت برای سرخابی‌ها
حضور تیم‌ها در جام باشگاه‌های آسیا پوئن مثبتی محسوب می‌شود تا این تیم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات برای بازیکنان در اولویت قرار بگیرند. در این شرایط کاملا طبیعی است که جدال محمدرضا ساکت تنها بر سر هادی عقیلی و پرسپولیس نباشد. سپاهان در ابتدای لیگ نهم با استفاده از آسیایی بودن و عدم حضور پرسپولیس در این مسابقات راحت‌تر توانست در فصل‌ نقل‌وانتقالات فعالیت کند و به صید ستاره‌ها بپردازد.
سیدجلال حسینی، مهدی رحمتی و مهدی کریمیان بازیکنانی بودند که در ابتدای فصل شایعه سرخپوش شدن آنها وجود داشت ولی سر از اصفهان در آوردند. چه بسا اگر پرسپولیس آسیایی بود آنها راه خود را از تهران به اصفهان تغییر نمی‌دادند. با این اوصاف منطقی است که محمدرضا ساکت امیدوار باشد سرخابی‌ها آسیایی نشوند یا حداقل یکی از آنها جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب نکند.در هر حال و در شرایطی که سه هفته به پایان مسابقات لیگ باقیمانده شایعه شده که سیدجلال حسینی هم در لیست خرید پرسپولیس قرار دارد.
 

 

منبع:روزنامه گل 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد