فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: من مقصر شکست سپاهان هستم

 

فوتبال روز:امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان عصبانی از شکست در کنفرانس   مطبوعاتی پس از بازی  حاضر شد و مثل سال گذشته مسئولیت شکست را به گردن گرفت .

 

قلعه نویی گفت: متاسفانه در نیمه اول این بازی عملکرد بسیار بدی داشتیم. در نیمه دوم صاحب توپ و میدان شدیم اما از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم. در حالی که یک بر صفر عقب بودیم، می توانستیم بارها به گل برسیم اما مهاجمان بی دقتی کردند و روی یک ضد حمله گل دوم را نیز دریافت کردیم.
 قلعه نویی با بیان این مطلب که شرمنده مردم اصفهان شدیم، اظهار داشت: این پیروزی را به تیم اماراتی تبریک می گویم. ما شکست خوردیم و حرفی برای گفتن نداریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حریف را دست کم گرفته بودید، گفت: بله. پیش از بازی به شاگردانم تاکید کرده بودم که حریف را دست کم نگیرند اما یک نیمه تمام خواب بودیم. در نیمه دوم هم که بیدار شدیم موقعیت های متعدد را از دست دادیم. ما در حد قهرمان لیگ برتر نبودیم.
سرمربی سپاهان با انتقاد از عمادرضا در مورد ضعف گلزنی تیمش تصریح کرد: نمی دانم مهاجم عراقی چگونه موقعیت های بسیار عالی را از دست داد. مشکل گلزنی ما حل نشده و من مقصر این شکست هستم. قلعه نویی  در مورد شانس صعود از گروه گفت: ما هنوز امیدواریم و اگر الشباب نتواند پاختاکور را ببرد ما بعنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می شویم.


 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد