فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی کریمی: امیدوارم پرسپولیس قهرمان جام‌حذفی شود

 

فوتبال روز:علی کریمی در آستانه بازی مقابل پرسپولیس بهتر و سرحال‌تر از همیشه تمرین می‌کند تا خودش را برای بازی استیل‌آذین مقابل پرسپولیس آماده کند.

 

 کریمی که همچنان علاقه خاصی به پرسپولیس دارد، می‌داند که او نقش اول داربی سرخ‌هاست.
مربیان جدید استیل‌آذین از نحوه تمرینات تو بسیار راضی و معتقد بودند که کریمی با شرایط بسیار خوبی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
من کار خودم را می‌کنم و این نظر مربیان استیل‌آذین است که چنین صحبت‌هایی می‌کنند. بازی با پرسپولیس برای همه ما حساس است. از یک طرف بحث رویارویی با تیم بزرگی به نام پرسپولیس را پیش‌رو داریم و از طرف دیگر بحث رویارویی با هواداران پرسپولیس مطرح است. چیزی که خیلی آزارم می‌دهد.  


آنها همیشه احترام خاصی برای تو قایل هستند و البته تو هم همیشه ارتباط خوبی با آنها داشته‌ای.
برخلاف بعضی از صحبت‌هایی که می‌شود تاکنون هیچ مشکلی بین من و هواداران پرسپولیس نبوده و آنها همیشه به من لطف داشته‌اند و من هم خودم را آماده می‌کنم تا مثل همیشه برای آنها بازی خوبی انجام دهم. مطمئن باشید این ارتباطی که بین من و هواداران است دوطرفه است.  


پرسپولیسی‌ها در بازی رفت برای تو سنگ تمام گذاشتند. در مورد این بازی چه فکر می‌کنی؟مثل همیشه خوب... من مطمئن هستم که همه چیز خوب پیش می‌رود. آنها در بازی رفت سنگ تمام گذاشتند و می‌دانم که اگر 10 سال دیگر هم بگذرد، این ارتباط بین ما برقرار است.  


نتیجه بازی را چطور پیش‌‌بینی می‌کنی؟
امیدوارم که مردم و هواداران یک فوتبال خوب را به دور از حاشیه و دردسر تماشا کنند. این بهترین پیش‌بینی من است و فکر می‌کنم که اگر چنین فوتبالی داشته باشیم بتوانیم موفق شویم. 
 

جام ملت‌های آسیا 2011 قطر، چهارمین تجربه علی کریمی در این رقابت‌ها خواهد بود. گروه ایران را در جام ملت‌های آسیا چطور ارزیابی می‌کنی؟به نظر من تیم‌ملی باید تدارکات لازم و تراز اول را برای شرکت در این بازی‌ها داشته باشد. چه از لحاظ امکانات و بازی‌های تدارکاتی و چه از لحاظ مسایل روحی و روانی باید در شرایط خوبی باشیم. عراق قهرمان دوره قبل است. کره‌شمالی هم در جام‌جهانی حضور دارد. حتی امارات را هم نمی‌توان دست کم گرفت. همه این تیم‌ها با قدرت کامل می‌آیند و ما هم باید با تمرکز و شرایط عالی در این مسابقات شرکت کنیم.  


قرعه ایران را چطور می‌بینی؟
اینکه می‌گویند فلان گروه، گروه مرگ است و یا فلان گروه ضعیف است را قبول ندارم. در گروه ایران تیم ضعیف قرار ندارد چون همه تیم‌هایی که به اینجا رسیده‌اند کار کرده‌اند ولی این را هم بدانید که تیم ما هم تیم قوی و پرقدرتی است.  


بعضی از بازیکنان ایران مثل جواد نکونام دوست نداشتند که ایران با کره‌شمالی همگروه شود.
ما باید حواسمان را جمع کنیم. فرقی که آن بازی‌ها با این بازی‌ها دارد، در این است که آن بازی‌ها رفت و برگشت بود ولی در قطر ما فقط یک بازی انجام می‌دهیم. البته شرایط ما در قطر بهتر از کره‌شمالی است. ایران در قطر، کشورهای عربی و حتی در سراسر دنیا هوادار زیادی دارد که این می‌تواند یک برگ برنده‌ای برای ما باشد، اما این را بدانید که مثلا تیمی مثل کره‌شمالی در قطر هوادار آنچنانی ندارد.  


سابقه حضور تو در تیم‌های قطری و لیگ این کشور می‌تواند به سود تیم‌ملی ایران باشد.
جام ملت‌ها حسابش با این حرف‌ها فرق می‌کند. قطری‌ها می‌کوشند تا از هر راهی برای کشاندن تماشاچی به استادیوم استفاده کنند. جدا از اینها شک نکنید که ایرانی‌ها هم مثل همیشه خودشان را به قطر می‌رسانند.  


راستی به عنوان آخرین سوال در مورد حضور پرسپولیس در فینال جام‌حذفی برایمان صحبت کن.این را از ته دل می‌گویم... وقتی پرسپولیس به فینال جام‌حذفی رسید واقعا خوشحال شدم.امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود تا بتواند دل مردم و هوادارانش را شاد کند. فوتبال همین است.
ذوب‌آهن فقط از روی یک ضربه پنالتی ما را حذف کرد و حالا می‌بینید که فولادگستر، ذوب‌آهن را حذف کرد. به هر حال برای پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم. 

 

 

منبع:روزنامه گل 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد