فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی دایی:دوستان خوبم در پرسپولیس حالا در تیم دیگری هستند اما..

 

فوتبال روز:روز اولی که به پرسپولیس آمدم نظر دیگری داشتم اما با بازی‌های خوبی که بچه‌ها به نمایش گذاشته‌اند، روز به روز نظرم را جلب کرده‌اند. بنابراین مطمئن باشید برای فصل آینده تغییرات زیادی نخواهیم داشت

 

علی دایی در حاشیه تمرین امروز مصاحبه ای با سایت گل انجام داده است که خواندنش خالی از لطف نیست:  

-پرسپولیس اینک پای فینال است و حریف تیمی از لیگ دسته اول؛ آیا نگاه شما به این تیم اینگونه است؟

به هیچ وجه اینطور نیست. به اعتقاد من تیمی که می‌تواند ذوب‌آهن را حذف کند تیم بزرگی است، بنابراین یک فینال سخت را متصور هستم. من به این تیم احترام می‌گذارم. با این اوصاف به امید خدا از این دو بازی که در فینال خواهیم داشت، سربلند بیرون خواهیم آمد.  

-سرپرست تیم صبا در برنامه 90 اظهارت عجیبی درباره علل قطع برق ورزشگاه آزادی داشت. نظر شما در این باره چیست؟

این نظر آقای مرادی بود، اما من می‌گویم در آن بازی پرسپولیس تیمی بود که شایستگی این پیروزی را داشت و به هدف خود نیز رسید. قطع برق اگر ضرری هم داشت برای هر دو تیم بود. 

-واقعا در آن لحظات فضای خاصی بر میدان حاکم بود. نظر شما در این باره چیست؟

بله همین‌طور است. در آن شرایط که برق رفت جز اینکه بازیکنان ما لرزیدند و ما به دنبال کاپشن برای فرار آنها از سرما بودیم، اتفاق دیگری رخ نداد و ما حتی نتوانستیم با آنها صحبت کنیم. 

-پرسپولیس از لحاظ روحی نسبت به صبا برتری داشت. این وقفه بیشتر به ضرر شما تمام نشد؟

به این مسائل کار ندارم. نظر آقای مرادی محترم است اما نظر من چیز دیگری است. صبا بعد از وصل مجدد برق، دو پنالتی متوالی خود را تبدیل به گل کرد، بنابراین شاید این مورد به سود آنان بود. به نظرم نتیجه بازی کاملا منطقی بود و حق به حق‌دار رسید. پرسپولیس شایسته پیروزی و رفتن به فینال جام حذفی بود و خدا را شکر می کنیم که این اتفاق رخ داد. 

-چرا با وجود ایجاد موقعیت‌های گلزنی خوب و فراوان، در لحظات آخر به مشکل برمی‌خورید؟

فکر می‌کنم بچه‌ها کمی استرس دارند و به همین خاطر در زدن ضربات آخر خیلی موفق عمل نمی‌کنند، البته تا اندازه‌ای هم دچار بدشانسی می‌شوند. اگر اینطور نبود، شاید از بازی برابر سایپا به این طرف حداقل پنج گل به ثمر رسانده بودیم. 

-برای بازی این هفته در لیگ برتر کریم باقری را در اختیار نخواهید داشت؟

جا دارد از کریم باقری تشکر کنم. ایشان بین دو نیمه دیدار برابر صبا به دلیل درد از ناحیه کشاله پای خود از آمپول بی‌حسی استفاده کرد. همین مساله نشان‌دهنده غیرت و تعصب بالای آقاکریم است که آمد و در آن شرایط سخت به ما کمک کرد. متاسفانه به همین خاطر دچار آسیب‌دیدگی شد. من آرزو می‌کنم کریم باقری هرچه زودتر بهبود یابد، چون حضور ایشان برای ما روحیه است. آقاکریم بزرگتر تیم ما محسوب می‌شود که به تیم‌ و ما خیلی کمک کرده است. 

-در تمرینات امروز صبح (چهارشنبه) برای روحیه دادن به بازیکنان در آیتم ضربه زدن به دروازه شرکت کردید؟

نه، بچه‌ها ضربه دروازه می‌زنند و من هم یک لحظه هوس کردم با بچه‌ها این آیتم را انجام بدهم. ما در زدن ضربات نهایی مشکل داریم و باید زیاد روی این مورد کار کنیم. بنابراین از امروز (چهارشنبه) برای حل این مساله شروع به کار کردیم. 

-سال‌ها به عنوان کاپیتان و بزرگتر نفراتی چون مهدوی‌کیا، کریمی و... وارد میدان می‌شدند. حالا برای روز یکشنبه چه توقعی از این نفرات دارید؟

من هیچ انتظاری از کسی ندارم. این هم یکی دیگر از بازی‌های ما است. گذشته‌ها گذشته و تمام شده؛ بنابراین تنها باید به آینده فکر کرد. 

-شرایط بازی این هفته پرسپولیس در لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استیل‌آذین تیم خوب و پرمهره‌ای است. بازی برابر این تیم به طور حتم سخت خواهد بود. با این حال پرسپولیس تیم بزرگی است و به امید خدا سعی می‌کنیم آنها را شکست بدهیم. 

-این دیدار یک تقابل میان پرسپولیس و نفراتی با سابقه حضور در پرسپولیس است؟

من اصلا تقابلی نمی‌بینم. به اعتقاد من محیط ورزش محیط خیلی پاکی است. من همیشه سعی کرده‌ام در کمال آرامش، رفاقت و رعایت بازی جوانمردانه برابر حریفان حاضر شدم. بنابراین بازی این هفته‌مان نیز چنین فضا و شرایطی دارد. من تنها به پرسپولیس فکر می کنم تا به امید خدا تیمم را در شرایطی قرار دهم که بتواند نتیجه خوبی بگیرد. 

-بنابراین نام قدیمی‌های خوشنام پرسپولیس در تیم حریف مساله خاصی تلقی نمی‌شود؟

همه این عزیزان از دوستان و بزرگان من هستند اما فوتبال این موضوعات نمی‌شناسد. الان هرکدام در دو تیم مختلف قرار داریم که برای موفقیت گروه خودمان تلاش می‌کنیم. باید گذشته‌ها را به دست فراموشی سپرد و دید چه کسی کجا فعالیت دارد. البته با توجه به تیم خودم باید بگویم این بازی خوب را حتما با هدف پیروزی انجام خواهیم داد. 

-از بازی برابر تراکتورسازی، اگر بازی جام حذفی برابر صبا را حذف کنیم، تا بازی با استیل‌آذین 16 روز فاصله و از این بازی تا دیدار برابر ابومسلم چهار روز فاصله است! با این مدل برنامه‌ریزی برای لیگ برتر موافق هستید؟

فعلا که خدا را شکر بازی برابر صبا با پیروزی همراه بوده؛ بعد از آن هم ما به این مسائل فکر نمی‌کنیم. دیگر آخر فصل است و باید سعی کنیم در بازی‌های باقی‌مانده نتیجه بگیریم و کاری به برنامه‌ریزی‌ها نداشته باشیم. 

-شایعاتی درباره علل بازی نکردن محمد پروین منتشر شده بود. نظر شما در این باره چیست؟

با من درباره مسائل فنی صحبت کنید. محمد پروین به خوبی همراه ما تمرین می‌کند. من کاری به مسائل منتشر شده در روزنامه‌ها ندارم. برای من عملکرد بازیکنان در تمرینات است که اهمیت دارد. 

-صحبت‌هایی که درباره تغییرات تیم برای فصل آینده به گوش می‌رسد تا چه حد مورد تایید شما قرار دارد؟

متاسفانه اینها را از خودشان می‌نویسند و به آن می‌پردازند. به طور حتم ما راجع به این قضیه فکر کرده‌ایم اما رفتار حرفه‌ای می‌گوید که همه چیز را به انتهای فصل موکول کنیم. روز اولی که به پرسپولیس آمدم نظر دیگری داشتم اما با بازی‌های خوبی که بچه‌ها به نمایش گذاشته‌اند، روز به روز نظرم را جلب کرده‌اند. بنابراین مطمئن باشید برای فصل آینده تغییرات زیادی نخواهیم داشت.


 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد