فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیمه‌نهایی لیگ اروپا/ اتلتیکومادرید و فولام فینالیست شدند

  

فوتبال روز:تیمهای اتلتیکومادرید و فولام با غلبه بر حریفان خود در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی فینال شدند.

 

اتلتیکو مادرید که در آنفیلد میهمان لیورپول بود، 2-1 شکست خورد اما با توجه به پیروزی 1-0 در خانه، و به لطف گل زده در خانه حریف به فینال رسید. در این دیدار ابتدا در نیمه اول آکوئیلانی، که فصلی ناامید کننده را در مرسی ساید سپری کرده، برای قرمزها گل زنی کرد تا شاگردان بنیتس با امیدواری بیشتری، نیمه دوم را آغاز کنند. نیمه دوم بازی بدون اینکه توپی از خط دروازه عبور کند، به پایان رسید تا بازی به وقت اضافه برود. تنها 5 دقیقه از بازی در وقت های اضافه گذشته بود که یوسی بنایون بار دیگر دروازه حریف اسپانیایی را باز کرد تا لیورپول در آستانه یک فینال ارپایی دیگر قرار بگیرد. اما این پایان کار نبود و خوسه آنتونیو ریس، مهاجم سابق آرسنال، روی همکاری با فورلان دروازه په په رینا را باز کرد تا لیورپول برای صعود به یک گل دیگر احتیاج داشته باشد اما این گل هرگز به ثمر نرسید تا لیورپول در خانه شکستی دراماتیک را متحمل شود. 

 

در دیگر دیدار این مرحله، دیگر تیم انگلیسی، فولام، در خانه موفق شد با نتیجه 2-1 هامبورگ، تیم بحران زده آلمانی، که به تازگی مربی اش را اخراج کرده، شکست داد و به فینال رسید.

در این دیدار ابتدا پتریچ برای هامبورگ گلزنی کرد اما دیویس و گرا دو بار دروازه حریف را باز کردند تا شاگردان روی هاجسون یکی از تیم های فینالیست این فصل لیگ اروپا باشند.

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد