فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سیموئز برزیلی، گزینه اول تراکتور سازی


فوتبال روز:ناصر شفق پس از گذر از نام کلمنته به سراغ یک مربی نامدار خارجی دیگر رفته است. مدیر‌عامل تراکتور‌سازی قصد دارد با رنه‌سیموئز برزیلی وارد مذاکره شود.


تراکتور‌سازی در لیگ نهم خرق عادت کرد و با اینکه پس از چند سال پا به لیگ‌برتر گذاشته بود، در طول مسابقات هرگز خطر سقوط را احساس نکرد و اکثر مواقع یکی از تیم‌های نیمه بالایی جدول بود. معمولا تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ‌برتر صعود می‌کنند، به دلیل مشکلات ساختاری با دردسرهای زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و دوباره مدعی سقوط می‌شوند. در هر حال نماینده تبریز در لیگ عملکرد قابل قبولی داشت و حتی در مقطعی هواداران آن امیدوار به کسب سهمیه آسیا هم شدند.
در این شرایط خیلی‌ها معتقدند حضور پر‌تعداد هواداران تراکتور‌سازی در استادیوم و حمایت آنها یکی از عوامل موثر در روند رو به جلو و کسب نتایج بوده است. در این شرایط فراز کمالوند در مصاحبه‌های اخیر بارها برای ماندن در تبریز ابراز تمایل کرده و حتی به قول خودش در این شهر متاهل شد تا ارادت قلبی خود را به مردم تبریز و تیم تراکتور‌سازی ثابت کند! فراز کمالوند در شرایطی صحبت از ماندن در تراکتور‌سازی کرده و قول قهرمانی فصل بعد را به هواداران داده که از تبریز خبر می‌رسد ناصر شفق به هیچ عنوان علاقه‌ای برای ادامه همکاری با او ندارد.

کمالوند در تیم محبوب نیست
به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که باعث شده مدیر‌عامل تراکتور‌سازی دور نام فراز کمالوند خط قرمز بکشد، به نحوه برخورد و ارتباط او با بازیکنان مربوط می‌شود. کمالوند از ابتدای فصل با تعداد زیادی از بازیکنان تراکتور‌سازی اختلاف پیدا کرد و این مساله باعث شد برخی از بازیکنان عطای حضور در این تیم را به لقایش ببخشند. حسن رودباریان، محمد نصرتی، امیر محبی، جاسم کرار، پی‌منتا، نیکبخت‌واحدی، رسول خطیبی، عباس آقایی، صابر میرقربانی و اولروم سیاهه‌ای از بازیکنانی هستند که با فراز کمالوند در مقاطع مختلف دچار مشکل شدند. در این بین بازیکنانی مثل نیکبخت ، خطیبی و آقایی همان ابتدای فصل قید حضور در تراکتور را زدند و بازیکنانی مثل محمد نصرتی و پی‌منتا به‌رغم داشتن قرارداد از این تیم رفتند تا فصل آینده دوباره به جمع تراکتور‌سازان اضافه شوند. البته سرمربی تراکتور‌سازی با جاسم کرار و حسن رودباریان درگیری و اختلاف شدیدی پیدا کرد تا آنجا که مهاجم عراقی چند‌‌بار به کشورش رفت و قصد بازگشت نداشت. جمله جنجالی کمالوند در خصوص رودباریان هم اصلا به مذاق این دروازه‌بان خوش نیامد. سرمربی تراکتور‌سازی پس از بازی این تیم مقابل پرسپولیس با اشاره به گل‌های حریف مدعی شد تیمش حریف رودباریان نشد!

سیموئز برزیلی، گزینه اول شفق
با این اوصاف می‌توان مدعی شد که فراز کمالوند در فصل آینده جایی در تفکرات ناصر شفق ندارد و مدیرعامل تراکتور‌سازی از همین حالا به فکر انتخاب جایگزینی مناسب برای فراز کمالوند است. جالب است بدانید که ناصر شفق رایزنی‌های لازم برای آوردن خاویر کلمنته به تراکتورسازی را انجام داده است.
مدیر‌عامل تراکتور‌سازی پیش از این مقدمات سفر کلمنته به ایران و سرمربیگری او در تیم‌ملی را فراهم آورده بود که در نهایت این همکاری سر نگرفت. این‌بار هم کلمنته تاکید کرده که برای کار در یک تیم باشگاهی به ایران نمی‌آید. ناصر شفق پس از گذر از نام کلمنته به سراغ یک مربی نامدار خارجی دیگر رفته است. مدیر‌عامل تراکتور‌سازی قصد دارد با رنه‌سیموئز برزیلی وارد مذاکره شود. سیموئز سابقه کار در ایران را دارد و او سرمربی تیم‌ملی امید ایران در بازی‌های آسیایی 2006 دوحه بود و همین دیروز کفاشیان خبر مذاکره دوباره با او برای جایگزینی غلام پیروانی را هم تایید کرده بود.


منبع:روزنامه گل



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد