فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیشنهاد 140 میلیون یورویی رئال به مسی ؟!


فوتبال روز: طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا و به نقل از روزنامه دیلی میرر انگلستان، سران باشگاه مادریدی ممکن است با پیشنهادی 139.3 میلیون یورویی برای خریداری مسی وارد عمل شوند.


تصورش را بکنید که لیونل مسی در نهایت از بارسلونا راهی مادرید شود، همان مسیری که لوئیس فیگو در سال 2000 طی کرد.

روزنامه انگلیسی دیلی میرر روز شنبه در گزارشی اختصاصی به این نکته اشاره کرد که سران باشگاه مادریدی پیشنهادی جنجالی را برای جذب لیونل مسی، ستاره باشگاه بارسلونا و به خدمت گرفتن او در کنار کریستیانو رونالدو در رختکن تیمشان آماده کرده اند.

طبق خبر منتشره دراین روزنامه، این پیشنهاد 139.3 میلیون یورو ارزش دارد و بدین ترتیب مسی می تواند گران قیمت ترین بازیکن دنیا لقب بگیرد و این انتقال گران ترین انتقال سال شود.در حال حاضر کریستیانو رونالدو، گران قیمت ترین بازیکن دنیاست که با قراردادی 96 میلیون یورویی ازمنچستریونایتد به رئال مادرید منتقل شد.

در سپتامبر سال 2009 لیونل مسی قراردادش با بارسلونا را تا سال 2016 به تمدید رساند و بدین ترتیب مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش از 100 میلیون یورو به 250 میلیون یورو افزایش یافت.

روزنامه دیلی میرر در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه مادریدی نیز فکر نمی کنند که کاتالونیایی ها پیشنهاد آنها را بپذیرند  ولی این اقدام ممکن است به منزله به نمایش گذاشتن قدرت اقتصادی تیم مادریدی باشد.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد