فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کتک‌کاری بازیکن و مربی دروازه‌بانان مس و ادعای الکلی بودن مربیان


فوتبال روز:دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان در تمرین امروز با مربی‌اش درگیری فیزیکی پیدا کرد.


آریا حسن‌زاده دروازه‌بان تیم مس در مورد درگیری فیزیکی خود با تونی مربی کروات دروازه‌بانان تیم مس در تمرین اظهار داشت: امروز من با این مربی درگیری فیزیکی پیدا کردم و به دلیل کتک کاری ما تمرین تیم تعطیل شد. این مربیان الکلی که شخصیت روانی متعادلی ندارند را نباید در فوتبال ایران به خدمت گرفت.

وی در مورد دلیل درگیری‌اش با مربی تیم اظهار داشت: در حالی که من در رختکن به او و بوناچیچ سلام کرده بودم تونی سر تمرین به من گفت چون سلام نکرده‌ای باید یک دور دور زمین بدوی. من این کار را انجام دادم و وقتی به جمع بازیکنان بازگشتم دوباره گفت برو دور زمین بدو که من هم عصبانی شدم و توپ را به سمت او شوت کردم. بعد از این اتفاق او جلو آمد و من و او با هم گلاویز شدیم و تمرین هم تعطیل شد.

دروازه‌بان تیم مس در مورد واکنش لوکا بوناچیچ در مورد این درگیری گفت: او در رختکن ماساژ می‌گرفت و من این جریان را به او گفتم اما بوناچیچ گفت یک هفته دیگر صبر کنید لیگ تمام می‌شود.
حسن‌زاده ادامه داد: سلامت روانی این مربیان زیر سوال است و باید از آنها تست روانی گرفت. بوناچیچ هم با تمام بازیکنان مس از علی سامره تا مهدی رجب‌زاده و روح‌ا... بیگدلی و سیفی درگیر شده است. از رجب‌زاده آرام‌تر نداریم اما او هم با بوناچیچ درگیر شد.

حسن‌زاده با اشاره به مصرف مشروبات الکلی مربیان تیم مس عنوان کرد: خود بوناچیچ و دستیارش در امارات مشروب خوردند و بعد آن حرف‌ها را علیه بازیکنان زدند.
دروازه‌بان تیم مس در مورد اینکه از انتشار این صحبت‌هایش پشیمان نخواهد شد و نمی‌ترسد که باشگاه او را جریمه کند، گفت: نه؛ من واقعیت را گفتم و آخر فصل هم از مس کرمان جدا خواهم شد.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد