فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تنبیه تلفن بازهای رختکن پرسپولیس

http://s1.picofile.com/perspolis/Pictures/perspolis.jpg

فوتبال روز:همیشه شکست تبعات تلخی به همراه دارد و معمولا در یک تیم فوتبال باعث ایجاد اختلاف و حاشیه می‌شود. شکست تلخ پرسپولیس مقابل ابومسلم باعث شد تا حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد سرخ‌ها و این بازی سخت به وجود آید که البته شروع آن با مصاحبه عجیب سپهر حیدری بود.


حیدری که حتی اولتیماتوم مسوولان باشگاه را نادیده گرفته بود، از خجالت تعدادی از بازیکنان پرسپولیس درآمد: «بعضی‌ها به جای اینکه به فکر تیم باشند حتی موقع گرم کردن به دنبال بلیت برگشت بودند. بعضی‌های دیگر توی رختکن با موبایل صحبت می‌کردند و یکی ‌دیگر خبر ورودش به زمین را تلفنی به دوستانش می‌داد!» این درست که سپهر به پشتوانه گلی که زده بود، این مصاحبه را انجام داد و برای خالی نبودن عریضه به تعریف و تمجید از دایی و کاشانی پرداخت ولی بازیکنان پرسپولیس حالا موضع‌گیری خاصی در مقابل سپهر انجام داده‌اند و مدافع پرسپولیس به این راحتی‌ها نمی‌تواند از افشاگری اخیرش جان سالم به در ببرد.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بعضی از بازیکنان پرسپولیس با توجه به صحبت‌های سپهر حیدری برای او نقشه‌هایی در سر دارند و حتی شنیدیم این افراد به دنبال این هستند تا به نحوی از حضور سپهر در دیدار آینده سرخ‌ها جلوگیری کنند!
یکی از مهاجمان پرسپولیس که در رختکن این تیم در بازی با ابومسلم مشغول صحبت کردن با موبایل بود، حتی به تذکر همبازیانش هم توجهی نکرد. آقای مهاجم که گمان می‌کرد دوستانش به ماجرا هیجان می‌دهند و بی‌جهت این موضوع را بزرگ می‌کنند جواب دندان‌شکنی به آنها داد و همین موضوع باعث شد تا حتی در مورد حضور او در بازی آینده پرسپولیس نیز حرف و حدیث‌هایی به وجود آید.
گفته می‌شود دایی به‌رغم ارتباط خوبش با این مهاجم، از او دلخور است و قصد دارد برای تنبیه مهاجم تلفن‌باز تیمش، او را نیمکت‌نشین کند.
یکی‌ دیگر از بازیکنان جوان پرسپولیس که توانست جایگاه خوبی را در این تیم کسب کند، برای بازگشت به تهران به شدت عجله داشت. آنهایی که از این بازیکن دل خوشی نداشتند، خیلی زود برایش حرف و حدیث درست کردند: «با طرف دعواش شده، می‌خواد زودتر برگرده! به ما چه که این آقا با فلانی دوست شده! چرا ما باید دنبال بازی باشیم و این آقا دنبال بلیت برگشت! گندش را در آورده... حتی حواسش به گرم کردن هم نیست!»
بعد از این بود که همین بازیکن جوان به سمت کاشانی رفت و از سرپرست باشگاه خواست تا بلیت برگشت او را هر چه زودتر ok کند. البته تمام نقشه‌های این بازیکن پس از 90 دقیقه نقش برآب شد چون این آقا هم مجبور شد تا همراه تیم به تهران برگردد.
شولی هم جزو کسانی بود که در لیست سیاه این بازی قرار گرفت. هافبک - مهاجم سرعتی پرسپولیس که به قول خودش آمار خوشگل‌های پرسپولیس با جذب او پایین آمده، در بین دو نیمه بازی حوادث جالبی را رقم زد.
زارعی شولی که به دوستانش در تهران قول داده تا در بازی با ابومسلم ستاره تیم باشد، در بین دو نیمه با تلفن همراه همین دوستان تماس گرفت تا به قول خودش دوزاری آنها را بیندازد: «الان توی رختکن هستیم... دایی می‌خواد نیمه دوم منو به زمین بفرسته... خوب نگاه کنید... ببینید من بروم توی زمین چه اتفاقی می‌افتد و چطور می‌ترکانم!» شولی در نیمه دوم به میدان رفت و دست بر قضا آنقدر ضعیف ظاهر شد که پس از پایان بازی از تماس تلفنی‌اش با دوستانش پشیمان شد.
پرسپولیس در آستانه دیدار فینال جام حذفی قرار دارد و بدون شک این مهمترین و بزرگترین شانس سرخ‌ها برای کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی است. آن طور که در مورد وضعیت پرسپولیس با خبر شدیم قرار است حبیب کاشانی در مورد بحران‌های اخیر تیمش بار دیگر مدیریت کند و در آستانه فینال جام حذفی آرامش را به پرسپولیس بازگرداند.
 



منبع:روزنامه گل



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد