فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فینال لیگ اروپا/ آتلتیکومادرید - فولام؛ پایان یک فصل تلاش


فوتبال روز: دو نماینده اسپانیا و انگلیس پس از ماه‌ها تلاش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.


تیم‌های آتلتیکو مادرید و فولام که از مراحل اولیه این جام، با انگیزه فراوان برای رسیدن به ایستگاه پایانی کوشش کردند، فردا شب (چهارشنبه ) در ورزشگاه نوردبانک‌آره‌نا شهر هامبورگ آلمان در پی سبقت از دیگری به منظور کسب مقام نخست این جام هستند.

این دو مدعی برای راهیابی به بازی پایانی از مسیر متفاوتی عبور کردند. برای این منظور مادریدی‌ها در ابتدای این پیکارها مقابل گالاتاسرای ترکیه به تساوی یک بر یک رسیدند و در دیدار برگشت 2 بر یک در خانه حریف پیروز شدند. سپس در مرحله یک شانزدهم در خانه برابر اسپورتینگ پرتغال تساوی بدون گل را تجربه کردند و درخانه حریف نیز به تساوی 2 بر 2 رسیدند.

این تیم که توسط کوییکه فلورس اداره می‌شود در مرحله یک چهارم نهایی مجبور به جدال با یک تیم وطنی شد، بطوریکه برابر والنسیا ابتدا به تساوی 2 بر 2 خارج از خانه رسید و بعد نزد تماشاگرانش تساوی بدون گل را تجربه کرد. در مرحله نیمه نهایی نیز درخانه یک بر صفر از سد لیورپول انگلیس گذر کرد و بعد در آنفیلد باخت ارزشمند 2 بر یک را بدست آورد.

در نقطه مقابل فولام در مرحله زیرگروه، وترا لیتوانی را با دو نتیجه مشابه 3 بر صفر شکست داد و بعد در همین حال 3 بر یک در ورزشگاه خانگی 3 بریک از سد امکار روسیه عبور کرد و در دیدار برگشت یک بر صفر باخت.
تیم تحت رهبری روی هاجسون در جدال بعدی مقابل زسکا بلغارستان یک بر یک متوقف شد و آنگاه یک برصفر در خانه، حریف را شکست داد. همچنین برابر بازل سوئیس 3 بر 2 و 2 بر یک پیروز شد تا به مرحله یک سی‌ودوم رسید تا حریف شاختار دونتسک اوکراین شود.در این هنگام انگلیسی‌ها درکراون کوتاژ 2 بر یک پیروز شدند و دردیدار برگشت یک بر یک به تساوی رسیدند. در مرحله یک شانزدهم آنها با حریف قدری همچون یوونتوس ایتالیا روبرو شدند که ابتدا باخت خارج از خانه 3 بر یک را به چشم دیدند؛ ‌ولی در بازی برگشت 4 بر یک در مقام جبران برآمدند. پس از این همچنان فولام به مسیر طولانی خود ادامه داد و برابر ولفسبورگ 2 بریک و یک بر صفر پیروز شد و سپس مقابل یک نماینده ژرمنی دیگر به نام هامبورگ ابتدا به تساوی بدون گل رسید و در خانه 2 بر یک پیروز شد تا پس از ماراتنی سخت و دشوار راهی جدال فینال شود.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد