فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فردا بازی رفت فینال جام حذفی در تبریز


فوتبال روز:دیدار رفت فینال جام حذفی فوتبال فردا در تبریز برگزار می‌شود.


تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس از ساعت 16 فردا ( چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر می‌روند.
پرسپولیس که در بازی‌های اخیر نمایش قابل قبولی ارائه نکرده و موقعیتش در لیگ برتر تنزل یافته، به دنبال این است که با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

علی دایی به خوبی می‌داند که تنها راه جلب رضایت هواداران پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی است چرا که وی تیمی را که از کرانچار در رتبه سوم لیگ برتر تحویل گرفت هم‌اکنون در رده چهارم قرار دارد و باعث نارضایتی هواداران شده است. دایی اعلام کرده برای این منظور می‌خواهد در تبریز کار حریف را یکسره کند.

از سوی دیگر گسترش فولاد با مربیگری فرهاد کاظمی و حضور بازیکنانی نظیر علی انصاریان، رسول خطیبی و عباس آقایی به دنبال خلق شگفتی است. کاظمی که همراه سپاهان تجربه قهرمانی در جام حذفی را دارد می‌خواهد با شکست پرسپولیس نماینده تبریز را به لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند. آنها فردا از حمایت تماشاگران برخوردارند و در این اندیشه هستند که کار را به بازی برگشت در تهران نکشانند.
دیدار برگشت دو تیم 3 خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد