فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال/قطبی: فقط یک بار باخته‌ایم


فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در یک سالی که مربی بوده‌ام به جز یک باخت که آن هم همه بازیکنان را در اختیار نداشتم شکست دیگری نداشتم ولی هیچ‌کس راضی نیست و نمی‌خندد.


افشین قطبی صبح امروز در نشست خبری در یکی از رستوران‌های تهران به همراه منصور رشیدی، علیرضا منصوریان و اصغر حاجیلو و در غیاب علی کفاشیان شرکت کرد.

قطبی در این نشست گفت: در ابتدا باید بگویم می‌خواستیم در بهترین زمان ممکن برای شما و رسانه‌ها صحبت کنیم. با توجه به اینکه قبل از برگزاری اردوها هستیم به همین خاطر در این محل و در این مکان نشست خبری را برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: همه اعضای کادر فنی اینجا حضور دارند و شما امروز در این مکان میهمان فدراسیون فوتبال هستید. امیدوارم همگی با هم همدل شویم چون رسانه‌ها یار تیم ملی ایران هستند و با توجه به فضای بسیار سخت در اینجا به کمک شما نیازمندیم.

قطبی با معارفه علیرضا منصوریان گفت: منصوریان یکی از بهترین بازیکنان ایران بوده که تجربه بازی‌های ملی را دارد. ایشان در تیم پرطرفدار فوتبال بازی کرده و به همین دلیل احساس کردیم می‌تواند به تیم ما کمک کند.

وی در ادامه به معرفی منصور رشیدی پرداخت و سپس در خصوص محمد آزادی مربی بدنساز تیم ملی که با تازگی منصوب شده است گفت: ایشان اول اسمش غلط است و آخر اسمش درست. اسم آقای آزادی، سیاوش است و هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده است. قرار بر این شده تا ایشان به صورت پاره‌ وقت در اردوهای بلند‌مدت تیم ملی حضور داشته باشد و همیشه در کنار ما نخواهد بود. ما نیاز به یک بدنساز داریم که بازی‌های لیگ را ببینند و پس از ارائه برنامه‌ها ایشان هم معرفی خواهند شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: تصمیم گرفتیم تک تک نفرات تیم ملی را طوری انتخاب کنیم که بازیکنان بتوانند در شیوه تفکرات ما جای داشته باشند.

وی در خصوص هدف‌گذاری تیم ملی فوتبال ایران و اینکه با وضعیت کنونی تیم ملی چه نتایجی در جام ملت‌های آسیا کسب خواهد کرد گفت: فکر نمی‌کنم هدف من در تیم ملی هیچ تغییری کرده باشد. هدف من همیشه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده و با توجه به اینکه تیم ما 35 سال در این مسابقات قهرمان نشده فقط از رسانه‌ها می‌خواهم تلاش‌هایی را که می‌کنند به آن مثبت بیاندیشند. متأسفانه ما در رسانه‌ها دوستانی داریم که هدفشان تنها کارشکنی و خودنمایی است. اگر فرهنگ "من نیستم، هیچ کس نباشد " در فوتبال ما جا بیافتد دیگر کاری از پیش نخواهیم برد.

قطبی خاطرنشان کرد: اگر تیم ملی ایران موفق شود مردم به استادیوم‌ها خواهند آمدند. وقتی در خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها جنبه منفی درست شود به هیچ کس کمک نشده است. من در خصوص شخص خاصی صحبت نمی‌کنم اما وقتی پیگیری رسانه‌ها برای اخبار منفی را می‌بینم ناراحت و غمگین می‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما واقعا در تیم ملی اختیار کامل دارید و اگر این طور است چرا با آقای سعید‌لو جلسه داشتید و یا به طور مثال با سفارش مسئولان حنیف عمران‌زاده در بازی با تایلند از ترکیب 18 نفره کنار گذاشتید، اظهار داشت: جلساتی که من با آقای کفاشیان و دیگر دوستان دارم بیشتر کلی است. من اخلاق و رفتار حرفه‌ای دارم و بیشتر مباحثم فوتبالی است. به نظرات همه دوستان احترام می‌گذارم و در جلسه‌ای که با آقای سعیدلو برگزار کردم بیشتر در خصوص فوتبال بحث کردیم. برای من مهم نیست چه بازیکنی در چه تیمی بازی می‌کند و نام او چیست و چه ارتباطاتی دارد. تمام انتخابات ما فنی و ملی است. شک نکنید هر کس که مربی ایران باشد مسئولیت بزرگی دارد و شب‌ها با چشمان باز می‌خوابد. من هم همین‌طور هستم و هیچ وقت این مسئولیت را خرج نخواهم کرد.

قطبی تاکید کرد: حنیف‌ عمران زاده زمانی که به اردوی تیم ملی دعوت شد خسته بود و ما به خاطر همین مسئله او را کنار گذاشتیم. این دومین باری بود که عمران‌زاده به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد و ما با این کار می‌خواستیم به او انگیزه بدهیم. حتی شب قبل از مسابقه نیز اعلام کرده بودم که او در لیست 18 نفره حضور ندارد. مطمئن باشید انتخاب هر بازیکن با نظر سرمربی است و من در کارنامه خود بارها نشان داده‌ام که به کسی باج نمی‌دهم. همیشه با صداقت صحبت می‌کنم و شما نیز من را به خوبی می‌شناسید.

این مربی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود شما با توجه به انتخابات‌ غلط مثل دی کارمو و مارکو در مورد آزادی نیز اشتباه نکرده‌اید گفت: اول از همه باید بگویم آقای آزادی هنوز به جمع ما اضافه نشده و قرارداد امضا نکرده است. شما باید دقت کنید که ما 6 بازی در 22 روز انجام می‌دهیم و باید به تمام جزئیات دقت کنیم. ما با صداقت تصمیم می‌گیریم اما اسم‌هایی که شما در سؤالتان مطرح کردید منطقی نیست.

قطبی تصریح کرد: سؤال من از شما خبرنگاران این است چند سال است که پرسپولیس قهرمان نشده؟ چند مربی بعد از من به این تیم آمدند که نتوانستند پرسپولیس را قهرمان کنند؟ مگر دی کارمو برای پرسپولیس گل نزد؟ اگر شما با دقت به کارنامه آقای مارکو نگاه می‌کردید متوجه می‌شدید که ایشان یکی از بهترین مربیان دروازه‌بانی در آسیا است اما شما‌ها به خاطر مسائل دلالی مارکو را نابود کردید. من از این مسئله متأسفم. تاکنون اتفاق افتاده بازیکنانی به ایران آمدند که حتی نیم فصل هم دوام نداشتند اما از آنها حمایت کرده‌اید.

سرمربی پیشین پرسپولیس یادآور شد: مصطفی دنیزلی یکی از مربیان خوبی بود که جایگاهش حالا مشخص شده است اما دیدید در پرسپولیس چه بلای سر او آمد. مگر کرانچار مربی بدی بود ولی حتی یک فصل هم دوام نداشت.
متأسفانه شماها با صحبت‌هایتان می‌خواهید اشخاص را نابود کنید چرا؟ به خاطر اینکه یک مربی و بازیکن از طرف شما به تیمی اضافه نمی‌شود. به اندازه کافی در این فوتبال حاشیه وجود دارد و خواهش می‌کنم کمی رو به جلو فکر کنید.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه آیا حضور در آفریقای جنوبی و آنالیز بازی‌های تیم کره شمالی هزینه‌ای اضافی برای فدراسیون فوتبال نخواهد بود گفت: تحلیل شما اشتباه است. مسابقات جام جهانی بیستم تیرماه تمام می‌شود و وظیفه من این است که بازی‌های استرالیا و کره جنوبی را از نزدیک بررسی کنم. همان موقع هم تیم ملی امارات اردویی در پیش دارد. درست است که دی‌وی‌دی‌ها و اطلاعات لازم به دستم می‌رسد اما سفر من به آفریقای جنوبی و حضور و تماشای بازی‌ها از نزدیک به من کمک خواهد کرد. قرار است قبل از یک هشتم جام جهانی به ایران بر گردم و همه چیز را زیر نظر بگیرم.

خبرنگاری پرسید: " شما از ابتدای صحبت‌هایتان خبرنگاران را دلال خطاب کردید و مدام از کسانی که انتقاد می‌کنند ایراد گرفتید پس از اگر کارشناسان از طریق رسانه‌ها از شما انتقاد نکنند تیم ملی همیشه دارای تعریف و تمجید خواهد بود. به نظر شما چه کار باید کرد که شما با خیال راحت از جام ملت‌های آسیا موفق شوید که افشین قطبی پاسخ داد: همیشه سعی کرده‌ام اطرافم آدم‌های با تجربه داشته باشم. وقتی انتقادات حرفه‌ای است لذت می‌برم اما می‌خواهم به نکته‌ای اشاره کنم که بفهمید مردم چقدر با شعور هستند و همه چیز را می‌فهمند.

وی گفت: وقتی به رستوران، خیابان، مغازه و یا فرودگاه می‌روم بچه‌ها کنار من می‌ایستند و با یک قلب بزرگ تشویقم می کنند. تاکنون اتفاق نیافتاده که من علیه یک مربی حرف بزنم و همیشه به تاکتیک و صلاحیت آنها احترام می‌گذارم. زمانی که در پرسپولیس بودم همه به من می‌گفتند مربی تیم ملی نشو و من با تعجب می‌گفتم چرا آنها می‌گفتند رسانه‌ها نابودت خواهند کرد. به حرف آنها می‌خندیدم چون شناختی از اینجا نداشتم.

قطبی عنوان کرد: وقتی یک مجله عکس من را با لباس زندانی چاپ می‌کند و مادر سرمربی تیم ملی را آنگونه ناراحت می‌کند که اشک بریزد چه توقعی باید داشت. ما از انتقاد ناراحت نمی‌شویم. توقع داریم دوستان به ما کمک کنند بعد از 35 سال قهرمان جام ملت‌ها شویم. اصلا چرا مربیان دیگر نباید به ما تلفن بزنند؟

این مربی اظهار داشت: متأسفانه تمام انتقادات در رسانه‌ها مطرح می‌شود. باید بگویم این کارها چیزی به ما اضافه نمی‌کند و تنها موفقیت‌های ما را کمرنگ جلوه می‌دهد. شک نکنید مردم ما دوست دارند فوتبال قشنگ ببینند و اگر کارشناسان از ما انتقاد می‌کنند برای ساخت فوتبال ایران آن را مطرح کنند. به اعتقاد من انتقادها باید پشت درهای بسته باشد. هیچ جای دنیا مربیان در رسانه‌ها شخصیت کسی را زیر سؤال نمی‌برند و من خواهش می‌کنم که مربیان‌مان این کار را نکنند.

قطبی در ادامه در خصوص اینکه پس از حذف تیم ملی از جام جهانی آیا مسابقات جام ملت‌های آسیا کمرنگ جلوه نمی‌کند گفت: شما بعضی وقت‌ها حرف‌های شفاف می‌زنید که واقعا ناراحت‌کننده است. تا کنون نشده یک نفر از من سؤال فنی بپرسد. این مسائل است که من را ناراحت می‌کند. من به شما احتیاج دارم چون انرژی من و شما لبخند را به لبان مردم انتقال می‌دهد. تصور نکنید جام ملت‌های آسیا تورنمنتی درجه 2 است. وقتی ما در قاره آسیا هستیم این مهمترین مسابقه رسمی در این قاره است. ما دوست داریم جام را بالای سرمان نگه داریم و به تهران برگردیم. ممکن است شما احساس کنید که من انگیزه ندارم اما تمامی اعضای کادر فنی انگیزه دارند و با توجه به کار سختی که پیش رو داریم انرژیمان را مصرف خواهیم کرد.

قطبی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود چرا روز بیستم تیرماه به اردوی اتریش می‌رویم و این مسئله می‌تواند در فصل آینده برای بازیکنان در لیگ برتر ایجاد مشکل کند گفت: در خصوص بحث‌های زیادی داشتیم. قبول دارم که باشگاه‌ها برای بازیکنانشان سرمایه‌گذاری می‌کنند. از روزی که من سرمربی شدم کمترین فرصت را برای در اختیار قرار گرفتن بازیکنان داشتم. قبل از بازی با تایلند فقط 60 دقیقه تمرین کردیم.

وی یادآور شد: اگر به چند هفته اخیر لیگ برتر نگاه کنید متوجه می‌شوید که کیفیت بازی‌ها پایین آمده است. اگر قرار بود بلافاصله پس از پایان لیگ اردو بزنیم بازیکنان با خستگی شانس مصدومیت بیشتری داشتند و تعطیلات با خانواده‌هایشان را از دست می‌دادند. سپس باید مستقیما با ما به اردو می‌آمدند و بعد برای فصل بعد با باشگاه‌هایشان آماده سازی می‌کردند.

قطبی تاکید کرد: فکر کردیم به این شکل آنها استراحت لازم را از دست می‌دهند. بنابر این سه هفته قبل از شروع لیگ با ما به اردو می‌آیند و کادر پزشکی و بدنسازی ما نظارت خوبی روی آنها دارند. در آن زمان هیچ باشگاهی نیز در اروپا بازی نمی‌کند و فیفا هم چنین اجازه‌ای به تیمی نمی‌داد. این مسئله به باشگاه‌ها هم کمک خواهد کرد.

قطبی در مواجهه با این سوال که شما از ابتدا گفتید رسانه‌ها یار سیزدهم تیم ملی هستند اما از ابتدا مشغول کوبیدن رسانه‌ها هستید گفت: شاید این میکروفن خوب کار نمی‌کند که حرف‌های من را متوجه نمی‌شوید. من نگاه ملی داشتم و باز هم می‌گویم رسانه‌ها یار سیزدهم تیم ملی خواهند بود.

وی در خصوص سفرهایش به کشورهای اروپایی و اینکه آیا بازیکنی را برای دعوت به تیم ملی در نظر دارد گفت: شاید سفرهای من شما را ناراحت می‌کند. ما 5 میلیون ایرانی در بیرون از کشور داریم که همه آنها ایران را دوست دارند. اگر یک نفر مثل فریدون زندی پیدا کنیم که پدر و مادر ایرانی داشته باشد و از کیفیت لازم برخوردار او را دعوت خواهیم کرد. در کشورهای عربی بازیکنان آفریقای و آمریکای جنوبی را دعوت می‌کنند و پاسپورت کشور خودشان را به آنها می‌دهند تا از این بازیکنان استفاده کنند. چند بازیکن مدنظر دارم که باید با سایر اعضای کادر فنی در این خصوص صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه با انتقاد از یکی از خبرنگاران که پرسیده بود اعضای کادر فنی چگونه و با چه معیار و تجربه‌ای انتخاب شده‌اند گفت: بارها به این سؤال پاسخ داده‌ام و اگر بخواهم کسی را انتخاب کنم نیازی به اجازه از شما ندارم. اگر بخواهم دستیارانم را انتخاب کنم فقط خودم تصمیم می‌گیرم و این مسئله در قراردادم هم ذکر شده است.

 افشین قطبی در پاسخ به این سؤال که آیا نگاه ویژه‌ای به بازیکنان لیگ یک دارد یا خیر عنوان کرد: هر بازیکنی که برای تیم ملی انتخاب شده به دلیل شایستگی‌هایش بوده است و هیچ بازیکنی به خاطر پول و اعتبار در تیم ملی نیست. هر بازیکنی در هر لیگی که باشد اگر شخصیت و کیفیت داشته باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

وی گفت: با اضافه شدن منصوریان به کادر فنی دو چشم بیشتر داریم و بیشتر می‌توانیم نظارت کنیم. حضور تیم گسترش فولاد در فینال جام حذفی نشان می‌دهد که کیفیت لیگ یک پایین نیست.

سرمربی تیم ملی درباره این انتقاد که علیرغم توجه ویژه خود به مبلغ قراردادش توجهی به مبلغ قرارداد دستیارانش ندارد تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. من همیشه سعی می‌کنم بهترین تدارک را برای دستیارانم داشته باشم. اگر بستن قرارداد آقای رشیدی یک ماه طول کشیده به خاطر تلاش نکردن من نبوده بلکه فدراسیون می‌خواسته به موقع به کارهایش برسد.

وی یادآور شد: در مورد آقای منصوریان از سه ماه قبل از بازی با تایلند نام او را به فدراسیون داده بودم و هنوز هم ایشان قرارداد نبسته است. اگر قرار باشد در مورد حقوق کادر فنی تیم ملی حرف بزنیم باید بگویم در یک سال گذشته که سه بار حقوق گرفته‌ام یک بار دو ماه و یک بار سه ماه دیر حقوقم پرداخت شد.

قطبی اظهار داشت: همه ما در یک جبهه هستیم و می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم. فکر می‌کنم کسانی که برای تیم ملی کار می‌کنند عشق به تیم ملی کشورشان دارند. زمانی که برای تیم ملی قصد قرارداد بستن داشتم به من اعلام شد که اگر مبلغ فیش موبایلم بیش از 100 هزار تومان باشد باید خودم آن را پرداخت کنم و من اصلا چیزی نگفتم. برای من مهم است که دستیارانم بهترین پول را بگیرند و می‌خواهم آنها در آرامش باشند.

قطبی در پاسخ به اینکه منصوریان چه ویژگی مثبتی به عنوان یک مربی برای حضور در تیم ملی دارد گفت: من از تجربه خودم می‌توانم حرف بزنم. برای جام جهانی 2006 کره جنوبی از یک مربی جوان در تیم خود استفاده کردیم که وی تجربه مربیگری نداشت اما اکنون این مربی سرمربی‌ تیم امیدهای کره جنوبی شده است. معتقدم می‌توانیم در کادر فنی از تجربه منصوریان استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در انتخاب اعضای تیم ملی دست به تغییر و تحولات گسترده نمی‌زند اظهار داشت: نمی‌توانم به یکباره همه بازیکنان تیم ملی را تغییر دهم. از وقتی که کار را برای جام ملت‌های آسیا آغاز کردیم سعی شده بازیکنان خوب را به اردو دعوت کنیم و با داشتن چنین جوانانی تیم خوبی بسازیم. این مسئله به این سادگی نیست. من چین را مثال می‌زنم که با انجام دادن چنین کاری هنوز نتوانسته به هدفش برسد.

قطبی در این باره که در تیم ملی کره جنوبی چنین اتفاقی افتاد و این تیم موفق شد عنوان کرد: کره جنوبی اگر دست به چنین کاری زد در یک چارچوب خاص بود و در کنار بازیکنان جوان بازیکنان با تجربه خود را حفظ کرد. فکر می‌کنم بعضی وقت‌ها چنین حرف‌هایی که زده می‌شود بدون داشتن اطلاعات است. هیچ تیم ملی‌ای نیست که به یکباره همه بازیکنانش را کنار بگذارد. بخصوص برای تیم ملی مثل ایران که جنبه باخت ندارد.

سرمربی تیم ملی گفت: سه بازی پی‌در پی است که برده‌ایم و یک گل بیشتر دریافت نکرده‌ایم ولی هنوز در این اتاق هیچ‌کس لبخند نمی‌زند و کسی راضی نیست. خدا می‌داند اگر ببازیم چه می‌شود. در این یک سالی که مربی بوده‌ام به جز یک باخت که آن هم همه بازیکنان را در اختیار نداشتم باخت دیگری نداشتم. ولی باز کسی راضی نیست.

قطبی درباره لژیونرها و اینکه لژیونر بودن می‌تواند پوئنی مثبت برای حضور در تیم ملی باشد یا خیر گفت: رفتن به خارج نمی‌تواند پوئن مثبتی برای حضور در تیم ملی باشد. البته من دوست دارم بازیکنان تیم ملی در بهترین سطح بازی کنند. این خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. تیم‌های بزرگ ملی در دنیا اگر نتیجه می‌گیرند به این دلیل است که بازیکنانشان در بهترین لیگ‌های دنیا بازی می‌کنند. به هر حال ما باید به همه بازیکنان نگاه داشته باشیم. بازیکنان خوب در پست‌های مختلف زیاد داریم اما این دلیلنمی‌شود که ما همه آنها را دعوت کنیم. امیدوارم شما هم دیدگاهتان را عوض و این موارد را رعایت کنید.



منصوریان: علاقه‌ای به انجام کارهای اقتصادی با مسئولان فدراسیون ندارم


لیرضا منصوریان در نشست خبری امروز تیم ملی اظهار داشت: میزان شناختم از قطبی به زمانی باز می‌گردد برای سرمربیگری پرسپولیس وارد ایران شد. از همان موقع با ایشان آشنا شدم. البته آن زمان چون من در استقلال بازی می‌کردم ایشان را به چشم رقیب می‌دیدم و طبیعی بود که بخواهم از او اطلاعات جمع کنم. بعد از پایان فوتبالم روی همه مربیان تمرکز داشتم و با آقای قطبی هم ارتباط برقرار کردم.

مربی جدید تیم ملی درباره سابقه فوتبالی خود عنوان کرد: 22 سال به طور رسمی فوتبال بازی کردم و 5 سال بازیکن تیم ملی بودم و سابقه 4 سال لژیونری دارم و اندک سابقه‌ای به عنوان سرمربی در تیم پاس را دارا هستم. فکر می‌کنم با تجربیات فوتبالی‌ام در مقطع کوتاهی که در پاس بودم می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و شرایط سنی‌ام می‌تواند کمک حالم باشد تا بتوانم یک فضای عاطفی بین سرمربی و بازیکنان ایجاد کنم.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر او مشکل عدم وجود یک دستیار ایرانی، فقط در نداشتن رابطه عاطفی بین بازیکنان و سرمربی بوده است عنوان کرد: از صحبت‌هایی که من انجام دادم شما فقط نکته عاطفی آن را برداشت کردید. من منظورم پرکردن خلأ عاطفی در تیم ملی نبود. فقط گفتم می‌توانم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان قرار دهم. بازیکنانی چون جواد نکونام یا علی کریمی از صحبت‌های من می‌توانند درک متقابل‌تری داشته باشند.

وی درباره اینکه تجربه اندکش در تیم پاس می‌تواند کمک حال او در تیم ملی باشد گفت: اگر قرار باشد سرمربی تیم ملی شوم تجربه اندکی در تیم پاس نمی‌تواند کافی باشد اما من 23 سال به طور رسمی فوتبال بازی کردم و در پرافتخارترین دوران تیم ملی حضور داشتم.

منصوریان در ادامه درباره شایعه‌ای که برای ادامه فعالیت‌های اقتصادی خود با فدراسیون در حال همکاری است اظهار داشت: هر سکوتی که در قبال صحبت های مطرح شده علامت رضایت نیست. زندگی اقتصادی من مشخص است. با خیلی از بزرگان فوتبال در سن و سال‌های مختلف در ارتباطم معمولا در زندگی‌ام شریک نمی‌گیرم فقط همسرم به عنوان شریک زندگی‌ام است. در هر کار اقتصادی که بتوانم سرک می‌کشم. هر کسی برای کسب درآمد کار می‌کند. اعضای کادر فنی همه زندگی من را می‌دانند. اصالتا چاپخانه‌چی هستم و در کنار فوتبال اگر وقت داشته باشم شرایط اقتصادی را فراهم می‌کند. با همین فدراسیون فعلی هم هیچ علاقه‌ای برای کار اقتصادی ندارم چون از شریک خوشم نمی‌آید.


حاجیلو: قهرمان شویم باید جام را به رسانه‌ها بدهیم


اصغر حاجیلو در نشست خبری امروز کادر فنی تیم ملی درباره این سؤال که گفته می‌شود توصیه وی برای حضور علیرضا منصوریان در کادر فنی موثر بوده، تصریح کرد: اگر به علاقه من بود و آقای قطبی هم توصیه پذیر بود زودتر منصوریان را معرفی می‌کردم. من عاشق منصوریان هستم. او سال‌ها در استقلال بازی کرده و این را هم می‌گویم خیلی‌ها بودند که دوست داشتند در تیم قطبی توصیه کنند.
وی افزود: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند به هیچ وجه در کار سرمربی دخالت می‌کنم. آقای قطبی هم می‌داند. من حتی در جلسات فنی شرکت نمی‌کنم.

سرپرست تیم ملی با اشاره به کادرهای مختلف در تیم ملی از جمله کادر پزشکی و کادر تدارکات عنوان کرد: در تیم ملی افراد زحمتکش و بسیار خوبی داریم. آقای رشیدی از بزرگان فوتبال هستند و گلرهای خوبی زیر دست ایشان پرورش یافتند. بیوتر یکی از بزرگان فوتبال دنیا است و قسم می‌خورم کمتر شخصی مثل او به ایران آمده است. منصوریان این کار را تکمیل کرده و نیاز به یکی دو بدنساز داریم. ما نیاز به کسی داریم که به دانش روز آگاهی داشته باشد.

حاجیلو تاکید کرد: بهتر است به 4 سال قبل برگردیم. در دوره گذشته جام ملت‌های حریفان آسیایی ایران به لحاظ تدارکات بهترین شرایط را طی کرده بودند اما آنچه باعث قهرمانی عراق شد یکدلی جامعه ورزشی این کشور بود. این یکدلی باعث شد این شادمانی به دست آید. اکنون باید در ایران چنین شرایط به وجود آید. به هر اختلاف سلیقه وجود دارد. همانند کسی که 50 سال با همسر خود زندگی کرده ولی همچنان اختلاف نظرهایی وجود دارد. من با 28 سال زندگی با همسرم هنوز بر سر بعضی از مسائل با او اختلاف دارم پس چطور می‌شود شما خبرنگاران را راضی کرد.

سرپرست تیم ملی خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران ترمیناتور نیستند. آدم‌های خوبی هستید. بهتر است فرهنگ و اندازه من را بدانید. من همواره گفته‌ام یکایک شما عزیزانی که در این نشست هستید در صورت قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در آن شریک هستید و اگر قهرمان شویم به اعتقاد من باید جام را به مطبوعات و رسانه ملی بدهیم.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد