فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس به دنبال بیست و یکمین قهرمانی

فوتبال روز:تعداد قهرمانی پرسپولیس به عدد بیست می‌رسد، سرخپوشان از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز بیست بار جام‌های مختلف را بالای سر برده است.


قهرمانی در لیگ طی سال‌های 74، 75، 77، 78، 80 و 86 قهرمانی در جام‌های حذفی در سال‌های 66، 70 و 77 قهرمانی در مسابقات جام در جام آسیا در سال 1990 میلادی، قهرمانی در باشگاه‌های تهران در سال‌های 58، 61، 65، 66، 67، 68 و 69 قهرمانی در جام حذفی تهران در سال‌های 61 و 66 و بالاخره قهرمانی در جام بین‌المللی وحدت در سال 60 قهرمانی پرسپولیس طی سی‌و سه‌ سال گذشته است.

پرسپولیس با کسب احتمالی قهرمانی در جام حذفی امسال به قهرمانی شماره بیست و یک بعد از انقلاب می‌رسد.


پرسپولیس از استقلال پیش می‌افتد

 اگر قهرمانی در لیگ و جام حذفی ایران عناوین قابل قبول و متر و معیار افتخار در ایران باشد، پرسپولیس در آستانه پیش افتادن از حریف دیرینه است. به گزارش گل پرسپولیس که 9 قهرمانی در لیگ و سه قهرمانی در جام حذفی دارد. در صورت شکست فولادگستر تبریز از حریف دیرینه‌اش استقلال که 7 قهرمانی در لیگ و 5 قهرمانی در جام حذفی دارد، یک قهرمانی پیش می‌افتد و تعداد قهرمانی‌اش به عدد 13 خواهد رسید. این به معنای خلاصی از نحوست از عدد 13 خواهد بود.

نحسی‌ای که مدت‌هاست گریبان تیم پرسپولیس را گرفته و از این تیم جدا نمی‌شود.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد