فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

با ناصر حجازی در بیمارستان لاله


فوتبال روز:ناصر حجازی اسطوره محبوب فوتبال کشورمان دور جدید مراحل درمانی‌اش را آغاز کرد.


حجازی پس از اینکه مرحله سم‌زدایی را پشت سر گذاشت با نظر پزشکان معالجش وارد مرحله رادیوتراپی شد. در حالی که تا پیش از این حجازی مراحل درمانی‌اش را در بیمارستان کسری دنبال می‌کرد، حالا برای انجام مرحله رادیوتراپی راهی بیمارستان لاله شده است.
حدود ساعت 10:30 بود که حجازی همراه سعید رمضانی و یکی از دوستانش با یک دستگاه پژو پرشیا وارد محوطه پارکینگ بیمارستان لاله شد. سعید رمضانی، بازیکن باتجربه تیم فولاد و داماد ناصر حجازی با توجه به علاقه‌ای که به ناصرخان داشت، با پدر همسرش به بیمارستان آمده بود، اما غیبت آتیلا موجه بود. آتیلا حجازی که قصد دارد به زودی در کلاس‌های مربیگری پیشرفته شرکت کند، چندی پیش پای مصدومش را به تیغ جراحان سپرد و در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می‌کند و امکان همراهی پدر را ندارد.
حجازی با استقبال گرم کارمندان و پرستاران بیمارستان لاله وارد قسمت رادیوتراپی شد و خودش را برای انجام برنامه‌های درمانی‌اش آماده کرد. اسطوره محبوب آبی‌ها در مورد رادیوتراپی می‌گوید: «فکر می‌کردم بعد از مرحله سم‌زدایی در بیمارستان کسری همه چیز درست می‌شود ولی پزشکان متخصص و معالجم می‌گویند که باید رادیوتراپی را هم انجام دهم و بعد از این وضعیت بهتر می‌شود. من هم امیدوارم که بعد از رادیوتراپی همه چیز درست شود. الان جلسه ششم رادیوتراپی را پشت سر می‌گذارم و چهار جلسه دیگر تا پایان این مرحله از درمانم باقی مانده است.»
حجازی که نمی‌خواهد در مورد حضور کفاشیان در منزلش صحبت کند، یکی، دو باری جواب‌های سر بالا می‌دهد و پس از پافشاری ما بود که بالاخره ناصرخان مجبور شد چند کلامی از دیدار کوتاهش با کفاشیان و مسوولان فدراسیون فوتبال صحبت کند: «دلم نمی‌خواهد در این مورد صحبت کنم. نمی‌خواهم کسی را ناراحت کنم. اما دیدار ما خیلی طولانی نبود و بهتر است که در این مورد هم حرفی نزنیم. بعضی از آقایان فقط دنبال عکس و مصاحبه بودند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. فقط حسین هدایتی بود که آمد و تمامی هزینه‌های مرا در مرحله اول درمانم پرداخت کرد. هدایتی در شرایطی این کار را انجام داد که مرا برای لو نرفتن این موضوع قسم داد و از من قول گرفت تا هرگز اسمی از ایشان نبرم. اگر هم حالا در این مورد حرف می‌زنم فقط به این دلیل است که بعضی از آقایان از عشق شهرت خجالت بکشند!»
حجازی در ادامه تشکرهایش یاد بیمارستان کسری می‌افتد: «مسوولان بیمارستان کسری خیلی نسبت به من لطف داشتند و جا دارد که از این بیمارستان هم تشکر کنم.»
ناصرخان از اتاق مخصوص رادیوتراپی خارج می‌شود و این در حالی است که با عکس‌العمل‌های مختلفی از سوی دیگر بیماران و همراهان آنها روبه‌رو می‌شود. تعدادی از بیماران که برای درمان در سالن انتظار نشسته‌اند با دیدن حجازی به سوی او می‌آیند: «ما خودمان مریض هستیم و به هر کس می‌رسیم، می‌خواهیم تا ما را دعا کند. اما شما آنقدر عزیز و محترم هستی که ما خودمان برای شما دعا می‌کنیم. آقای حجازی شما گردن این فوتبال و ورزش ایران حق دارید... هر کمکی از دست ما بربیاید، برای شما انجام می‌دهیم و امیدواریم هر چه زودتر شفا پیدا کنید.»
چند نفری حتی در بیمارستان و سالن رادیوتراپی هم دست‌بردار نیستند و پس از سلام و علیک با اسطوره آبی از او می‌خواهند تا عکسی به یادگار بگیرند. البته پذیرفتن این درخواست از سوی حجازی حدود یک ربع او را در سالن و محوطه پارکینگ بیمارستان معطل می‌کند چون تعداد تقاضا برای گرفتن عکس یادگاری مدام زیاد می‌شود و حجازی هم با روی خوش از دوستدارانش استقبال می‌کند.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد