فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مورینیو: مذاکره با رئال مادرید سری‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود


فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان مذاکره با رئال مادرید را تایید کرد و گفت: این موضوع سری‌ترین اتفاق زندگی‌ام بود.


روزنامه آس اسپانیا در مصاحبه‌ای اختصاصی سرانجام موفق شد از قول مورینیو انتقال به رئال مادرید را تایید شده بداند.

مورینیو در این صحبت دوستانه که در لابی هتل محل اقامتش با مانوئل استبان، خبرنگار مطرح روزنامه آس صورت گرفت گفت: من گاهی اخبار منتشر شده در روزنامه‌های اسپانیایی را از طریق وکیل خود پیگیری می‌کنم و از این که شما در چاپ صبح خود از حوادث کاملا محرمانه زندگی برخی مربیان و بازیکنان با خبر هستید واقعا تعجب می‌کنم. جو روزنامه‌های ایتالیایی نیز بسیار مخوف است اما به نظر من به پای روزنامه‌های اسپانیایی نمی‌رسند.

وی تاکید کرد: خبر مذاکره وکیل من با رئال مادرید سری‌ترین حادثه‌ای بود که در زندگی‌ام تجربه کرده‌ بودم. البته هنوز قراردادی با رئال مادرید نبسته‌ام اما همین ‌که فردای آن روز این خبر را در آس دیدم متوجه شدم باید مراقب همه چیز باشم.

مورینیو گفت: دوست دارم در یک باشگاه بزرگ اسپانیایی مربیگری کنم و البته ابن باشگاه نمی‌‌تواند بارسلونا باشد چون محبوبیت برای موفقیت یک مربی شرط بسیار مهمی است که من از آن در بارسلونا کاملا بی‌بهره هستم.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد