فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مدافع با سابقه از خجالت مهاجم جوان درآمد


فوتبال روز:اتفاق عجیبی در تمرین روز دوشنبه مس افتاد و دروازه‌بان سوم این تیم با مربی دروازه‌بان‌ها درگیری فیزیکی پیدا کرد تا چند ساعت پیش از سفر تیم کرمانی به اصفهان، اردوی این تیم تحت‌الشعاع این موضوع قرار بگیرد.


مس و ذوب‌آهن در شرایطی امروز در مرحله پلی‌آف جام باشگاه‌های آسیا به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم از فاکتورهایی برای برتری روحی سود می‌برند. تیم اصفهانی از شرایط میزبانی برخوردار است و با حمایت تماشاگران خودی امیدوار به صعود است و در آن سوی میدان مسی‌ها شکست‌ناپذیری خود در دو دیدار رفت و برگشت لیگ جاری مقابل ذوب‌آهن را دلیلی برای برتری روحی خود و استرس حریف می‌دانند.
در این بین اتفاق عجیبی در تمرین روز دوشنبه مس افتاد و دروازه‌بان سوم این تیم با مربی دروازه‌بان‌ها درگیری فیزیکی پیدا کرد تا چند ساعت پیش از سفر تیم کرمانی به اصفهان، اردوی این تیم تحت‌الشعاع این موضوع قرار بگیرد. این برای اولین بار نبود که در طول فصل جاری چنین اتفاقی در تمرین مس می‌افتاد اما این بار مساله کمی متفاوت بود. دروازه‌‌بان سوم مس حسابی از خجالت تونی، مربی کروات دروازه‌بان‌های این تیم درآمد و البته پس از آن، مصاحبه‌‌های تندی هم علیه کادر فنی این تیم انجام داد. در این شرایط به نظر می‌رسید ذوبی‌ها از آرامش بیشتری برای بازی حساس امروز برخوردارند و کفه ترازو پیش از بازی به سمت آنها سنگینی می‌کند.
با این حال بازیکنان ذوب‌آهن سعی کردند کاری کنند که دو تیم در شرایط برابر به مصاف هم بروند! تمرین دوشنبه ذوب‌آهن چند ساعت پس از تمرین مسی‌ها برگزار شود. به نظر می‌رسد خبر درگیری در اردوی حریف حسابی روی سبزپوشان اصفهانی تاثیر گذاشته بود. در این جلسه تمرینی ذوب‌آهن اتفاقی مشابه با تمرین مسی‌ها افتاد. دو بازیکن ذوب‌آهن در جریان تمرین با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند تا ثابت کنند که دو تیم در شرایطی برابر به مصاف هم خواهند رفت.
جلال امیدیان و پیام صادقیان در تمرین بعدازظهر دوشنبه ذوب‌آهن در حین انجام فوتبال درون تیمی با هم درگیر شدند و بازیکن با تجربه حسابی از خجالت بازیکن جوان این تیم درآمد. موضوع از جایی آغاز شد که صادقیان مهاجم تیم‌ملی جوانان در یک صحنه تکل محکمی روی پای امیدیان رفت و این مساله اصلا به مذاق مدافع ذوب‌آهن خوش نیامد. امیدیان عکس‌العمل بدی نشان داد و به گفته حاضران در این تمرین برخورد فیزیکی با پیام صادقیان داشته است. نکته الب اینکه منصور ابراهیم‌زاده تصمیم می‌گیرد صادقیان را از تمرین اخراج کند.
پیام صادقیان این اتفاق را تایید کرده است: «چون امیدیان بزرگتر من بود در مقابل عکس‌العمل تند او سکوت کردم. این موارد در فوتبال طبیعی است و قرار نیست با یک تکل یا محکم بازی کردن بازیکنی، چنین مواردی به وجود آید. به هر حال به این مساله فکر نمی‌کنم چون معتقدم این روزها می‌گذرد. من همیشه سعی کرده‌ام بازیکن موثری برای ذوب‌آهن باشم و هر وقت به بازی رفته‌ام نهایت تلاشم را کرده‌ام. یک پاس گل و یک گل حاصل حضور من در شش بازی برای ذوب‌آهن بوده است.»
مهاجم جوان ذوب‌آهن در خصوص چگونگی این اتفاق می‌گوید: «داشتیم فوتبال بازی می‌کردیم که در یک صحنه برای گرفتن توپ از امیدیان محکم بازی کردم که او هم عصبانی شد. من تنها محکم بازی کردم و هیچ اشتباهی مرتکب نشدم که واکنشی به این تندی از سوی او شاهد باشم. البته نمی‌خواهم بیشتر در خصوص این موضوع صحبت کنم. در خارج از زمین من برای همه احترام قائلم و با تمام بازیکنان رفیقم، اما در حین تمرین و بازی کسی را نمی‌شناسم و فقط به پیشرفت خودم فکر می‌کنم. اگر قرار باشد من در زمین ندوم و محکم بازی نکنم پس چه بازیکن جوانی هستم؟»
در هر حال ذوب‌آهن و مس پیش از مصاف امروز از لحاظ حاشیه و درگیری در تمرین یک – یک مساوی شدند تا با شرایطی برابر رو در روی هم قرار بگیرند. از طرفی باید خوشحال بود که در این مرحله دو تیم ایرانی به هم خوردند وگرنه هیچ بعید نبود خبر درگیری در اردوی تیم‌ ایران در رسانه‌های منطقه انعکاس پیدا کند.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد