فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیشنهاد 57 میلیون یورویی پرس به مورینیو


فوتبال روز:روزنامه ایتالیای گاتزتا دلو اسپورت در خبری که امروز به چاپ رساند از پیشنهاد 57 میلیون یورویی فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال به خوزه مورینیو خبر داد.


به نوشته گاتزتا این تصمیم نشان می‌دهد که رئال تصمیم جدی خود را برای استخدام آقای خاص گرفته است. پیشنهادی سرسام‌آور که وی را به گران‌ترین مربی تاریخ می‌کند.
جالب است بدانید مانوئل پیگرینی سرمربی فعلی رئال 5 میلیون یورو دستمزد داشته است و خود مورینیو سالی 7 میلیون یورو پول دریافت کرده است. ظاهراً‌ مورینیو برای هر سال کار در رئال 15 میلیون یورو پول می‌خواهد و پاداش قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز دوازده میلیون یوروست که جمع این دستمزد را به رقم خیره کننده 57 میلیون یورو می‌رساند. اما این همه ماجرا نیست. ظاهراً‌ به مورینیو این اختیار داده شده که در فصل نقل و انتقالات هر بازیکنی را که خواست در اختیار بگیرد. این خبر در حالی منتشر شده که باشگاه اینتر و مورینیو هر گونه توافق برای جدایی آقای خاص را تکذیب کرده‌اند ... البته فقط تا پایان شب فینال لیگ قهرمانان.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد