فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار گسترش فولاد و پرسپولیس


فوتبال روز:ماشاگران تبریزی به شدت به خبرنگاران و تصویربرداران تلویزیونی اعتراض کردند.


*در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در حالی که گزارشگر مسابقه وعده داد با سرمربیان دو تیم مصاحبه می‌کند این مصاحبه‌ها پخش نشد. این مسئله به دلیل اعتراض شدید شماری از تماشاگران تبریزی به خبرنگاران و تصویربرداران تلویزیونی بود.
شماری از این تماشاگران حتی اشیایی را به طرف خبرنگار و تصویربرداران تلویزیونی پرتاب کردند. ظاهرا این عده معتقد بودند صدا و سیما در پخش صدای تماشاگران در جریان مسابقه از تلوزیون گزینشی عمل کرده و صدای طرفداران گسترش فولاد بر خلاف صدای طرفداران پرسپولیس از تلویزیون پخش نشده است.


*طرفداران گسترش فولاد تبریز در ابتدای مسابقه علی دایی را به شدت تشویق کردند و چند دقیقه بعد از اینکه پرسپولیس در دقیقه 11 به این تیم گل زد علیه سرمربی پرسپولیس شعار دادند و او را متهم به ارائه ضد فوتبال کردند.

*تماشاگران تبریزی علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند و او را به جهت اصالت کرمانی‌اش متهم به حمایت از مس کرمان در دیدار با تراکتورسازی تبریز کردند و معتقد بودند فردوسی‌پور در پخش حاشیه‌های این دیدار گزینشی عمل کرده و توهین تماشاگران کرمانی را پخش نکرده است.

*در اواسط نیمه اول رسول خطیبی کاپیتان گسترش فولاد تبریز با محسن آذر کیوان بازیکن تیم خودی درگیری لفظی داشت.

*در دقیقه 42 علیرضا محمد بازیکن پرسپولیس به طور ناخواسته با کمک داور اول مسابقه برخورد و او را نقش بر زمین کرد.

* از ناصر حجازی سرمربی اسبق استقلال پیش از مسابقه تقدیر شد. او در ورزشگاه میهمان ویژه بود.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد