فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: این تماشاگران به درد تیم ملی دوومیدانی می‌خورند

http://s1.picofile.com/perspolis/Pictures/daei.jpg

فوتبال روز:سرمربی پرسپولیس گفت: باید از فدراسیون دوومیدانی نماینده‌ای حاضر می‌شد تا تماشاگرانی که سنگ‌های بزرگ را با قدرت پرتاب می‌کردند برای پرتاب دیسک و نیزه انتخاب می‌کرد.


علی دایی پس از برتری یک بر صفر برابر گسترش فولاد تبریز در دیدار رفت فینال جام حذفی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که درباره اتفاقات پایان بازی پرسید، گفت: نمی‌دانم باید اینجا در مورد فوتبال صحبت کنم یا حاشیه‌های آن. در آخر مسابقه اتفاق‌هایی افتاد که من به عنوان یک آذری انتظارش را نداشتم. برای تمام آذری‌ها احترام قائل هستم و همه آنها را دوست دارم.
وی ادامه داد: آذربایجانی‌های اصیل میهمان را با سنگ نمی‌زنند و به او بد و بیراه نمی‌گویند. به نظرم امروز آذربایجانی‌ها در ورزشگاه نبودند و افراد دیگری حضور داشتند.

دایی اظهار داشت: باید امروز از فدراسیون دو و میدانی نماینده‌ای در این ورزشگاه حاضر می‌شد تا این نفراتی که سنگ‌های بزرگ را با قدرت تا میانه زمین پرتاب می‌کردند برای پرتاب دیسک و نیزه انتخاب می‌کرد. یکی از این سنگ‌ها به پای سامان آقازمانی بازیکن پرسپولیس خورد و او مصدوم شد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در مورد فوتبال هم باید بگویم از گسترش فولاد شناخت خوبی داشتیم. بازیکنان در این مسابقه زحمت زیادی کشیدند و مستحق این پیروزی بودیم اما هنوز کار برای ما تمام نشده است. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ما حتی ضربه پنالتی را هم از دست دادیم.

دایی عنوان کرد: اکنون نصف راه قهرمانی را طی کردیم اما بازی سختی در مسابقه برگشت داریم. امیدوارم با حضور هواداران پرشور پرسپولیس به مراتب بازی بهتر از امروز انجام دهیم تا قهرمانی را در تهران با برد جشن بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شیوه بازی این تیم مانند بحرین بود و بازیکنان پرسپولیس وقت کشی می‌کردند گفت: این نظر شما است. من برای آن احترام قائلم اما این نظر را قبول ندارم. پرسپولیس امروز ضعیف بازی نکرد. ما برد می‌خواستیم که آن را به دست آوردیم. زمانی که بازیکن من مصدوم می‌شود داور باید برای حفظ سلامتی بازیکن بازی را متوقف کند که یک بار این کار را نکرد اما من شکوری را به دلیل مصدومیت تعویض کردم. پرسپولیس به دنبال وقت کشی نبود.

دایی در مورد اینکه چرا امروز فقط به او بی‌احترامی شد گفت: من تمام آذری‌ها را دوست دارم و آنها را برادر بزرگ و کوچک خود می‌دانم و تا آخر عمر هم مدیون آنها هستم.

دایی در مورد بازی گسترش فولاد گفت: فوتبال همین است. زمانی پرسپولیس نیز برابر حریفان خوب بازی می‌کند اما به واسطه خوب بازی کردن به ما 3 امتیاز نمی‌دهند. فولاد با توجه به بازیکنان قد بلندی که داشت به بازی هوایی روی آورد و چند فرصت گلزنی هم به دست آورد که به دلیل بد شانسی و یا علت دیگر آن را از دست داد. روزی هم تیم من 15 فرصت گلزنی را از دست می‌دهد و امروز خدا را شکر می‌کنم که گل نخوردیم.

وی یادآور شد: گسترش فولاد موقعیت گل داشت اما کمک داور هم خیلی اشتباه کرد و آفساید 2 متری مهاجم این تیم را نگرفت. من منکر بازی خوب این تیم نیستم اما پرسپولیس منطقی تر و عقلانی تر بازی کرد و برنده شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییرات در فصل آینده این تیم اظهار داشت: دو بازی دیگر داریم که فینال جام حذفی برای من بسیار مهم است. پس از فینال در مورد تقویت و تغییرات تیم فکر می‌کنم اما تغییرات زیادی در تیم ایجاد نخواهم کرد. پس از گذشت دو سوم از فصل به پرسپولیس آمدم و فصل آینده این تیم بهتر کار خواهد کرد.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد