فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی دایی در تبریز مورد حمله قرار گرفت


فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان مسابقه با گسترش فولاد تبریز مورد حمله قرار گرفت.


علی دایی پس از پایان مسابقه با گسترش فولاد تبریز در دیدار رفت فینال جام حذفی در نشست خبری شرکت کرد اما ظاهرا هنگام ترک ورزشگاه یادگار امام و زمانی که قصد داشته سوار اتوبوس تیم پرسپولیس شود شماری از تماشاگران قصد داشتند با او عکس یادگاری بگیرند که در این حین یکی از افراد ناشناس با یک شی که گفته می‌شود تیز و برنده بوده به علی دایی حمله کرد.

پس از این اتفاق اخبار متناقضی از تبریز مخابره شد و برخی ادعا کردند دایی به درمانگاه منتقل شده اما عده دیگر می‌گویند وی به درمانگاه نرفته و با اتوبوس تیم رفت اما بی‌حال بود.


باشگاه پرسپولیس: وضع عمومی دایی خوب است و مشکلی ندارد

عباس علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: فردی ناشناس در زمانی که دایی با شماری از طرفداران عکس یادگاری می‌گرفت و قصد سوار شدن به اتوبوس تیم را داشت از سوی یک فرد ناشناس با یک شی تیز مورد حمله قرار گرفت و فرد مهاجم این شی را به پهلو دایی فرو کرد.

وی عنوان کرد: دایی سرپایی پانسمان شد و وضع عمومی او خوب است و مشکلی ندارد. طبیعی است بعد از حضور در تهران در صورت نیاز به مراکز پزشکی برای تجدید پانسمان و معاینه بیشتر خواهد رفت اما مسئولان باید مراقبت بیشتری به عمل آورند و دستگا‌ه‌های نظارتی هم نظارت خود را بیشتر کنند تا به دلیل حمله یک فرد ناشناس مردم خوب تبریز یک استان زیر سوال نروند.

علیپور در مورد شایعه حمله به دایی با سوزن آغشته به ویروس ایدز گفت: این شایعه بی‌اساس است اما دستگا‌ه‌ها نظارتی باید دقت بیشتری داشته باشند.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد