فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا شد


فوتبال روز:فینال رقابتهای لیگ اروپا چهارشنبه شب در شهر هامبورگ برگزار شد و طی آن تیم اتلتیکو مادرید موفق شد تا پس از 120 دقیقه نبرد، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


اتلتیکو مادرید 2- فولام 1

اولین گل این دیدار، در دقیقه 32 توسط دیه گو فورلان به ثمر رسید ولی داویه اس خیلی زود و در دقیقه 37 گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با تساوی دنبال شود.

این نتیجه تا پایان نود دقیقه وقت قانونی بازی دنبال شد و بدین ترتیب بازی به وقتهای اضافه کشیده شد. در دقیقه 116 بازی بود که دیه گو فورلان بار دیگر برای اتلتیکو به گل رسید تا تیم مادریدی اول جامش در رقابتهای این فصل را کسب کند.

فورلان ستاره تیم مادریدی بود.البته تیم مادریدی که در نیمه اول بازی را نسبتا تحت کنترل داشت، در نیمه دوم سختی هایی را متحمل شد ولی گل دقیقه 116 فورلان از کشیده شدن بازی به پنالتی جلوگیری کرد. بازی با پیروزی اتلتیکو به پایان رسید و در پایان بازی میشل پلاتینی جام قهرمانی و مدالهای بازیکنان را به آنها اهدا کرد.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد