فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته بیست و یکم لیگ دسته اول؛صدر نشینی نفت با توقف نساجی


فوتبال روز:در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول در گروه دوم ، نساجی قائمشهر به تساوی مقابل میهمان تهرانی خود قناعت کرد و از رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی این مسابقات باز ماند .


این دیدار صرفنظر از بالانشینی دو تیم به دلیل بازگشت نادر دست نشان به قائمشهر حساسیت بسیار ویژه ای داشت.

نیمه اول این مسابقه که عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و برنامه های تاکتیکی دو تیم برای باز کردن دروازه حریف به نتیجه نرسید .

با آغاز نیمه دوم ، بازیکنان نساجی برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز این مسابقه به سمت دروازه حریف یورش بردند ولی این بازیکنان تیم میزبان بودند که بااستفاده از خلا ایجاد شده در دفاع نساجی ، با دو گل مهدی محمدزاده ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید وطنی را بهت و حیرت فرو بردند .

بازیکنان نساجی که با دریافت این دو گل تمام آروزهای خود را بر باد رفته می دیدند برنامه های هجومی خود را افزایش دادند و در شرایطی که تماشاگران امیدهای خود را برای کسب امتیاز از این دیدار از دست رفته می دیدند با گل های علی یحیی نژاد و محمد نوازی به نتیجه تساوی از این دیدار حساس قناعت کردند.

دربازی بسیار مهم دیگر امروز داماش گیلان به مصاف برق شیراز رفت و شاگردان فیروز کریمی در این دیدار توانستند با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یابند و با 36 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم نفت تهران در رده دوم جدول قرار گیرند. برق نیز با این شکست به رده سوم جدول سقوط کرد.


نتایج کامل گروه دوم:


گل گهرسیرجان 2 - شن سا اراک یک

پتروشیمی تبریز یک - شیرین فراز کرمانشاه یک

داماش گیلان 2 - برق شیراز یک

کوثر لرستان صفر - فولاد نوین اهواز صفر

نساجی مازندران 2 - نفت تهران 2

آلومینیوم هرمزگان 2 - مهرکام پارس تهران یک

 


در گروه اول برخلاف گروه دو بازیها با کمترین تب و تاب و با صدرنشینی مطلق شهرداری برگزار می شود. امروز نفت با برد در خانه کاوه رقابت خود با تربیت را برای پله دوم ادامه داد. همچنین شهرداری مقابل مس متوقف شد. "کارلوس سالازار" در دقیقه 16 برای تیم مس رفسنجان گلزنی کرد و "علی درخشان" در دقیقه 27 تک گل تیم شهرداری تبریز را به ثمر رساند.


 نتایج گروه اول:


تربیت یزد یک - شاهین اهواز صفر

پیام مخابرات شیراز 4 - شموشک نوشهر یک

پیام مشهد 2 - ایران جوان بوشهر 2

کاوه تهران صفر- صنعت نفت آبادان یک

مس رفسنجان یک - شهرداری تبریز یک

سپاهان نوین اصفهان 2 - شهرداری بندرعباس 2

اتکا گرگان یک - داماش لرستان صفر

 


                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد