فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حجازی: با این هیات مدیره به استقلال برنمی‌گردم

فوتبال روز:«هرگز با این هیات مدیره به استقلال برنمی‌گردم چون همین‌ها بودند که زیر پای مرا خالی کردند.»


ناصر حجازی پیش از بازی فولادگستر- پرسپولیس در تبریز در جمع خبرنگاران صحبت‌های جالبی کرد:«هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال زیرپای مرا خالی کرد و به خاطر همین عمل زشت هرگز با آنها همکاری نمی‌کنم. اعضای این هیات مدیره باید بدانند کسی که مردمی است و در دل مردم جای گرفته حجازی است نه آنها. این موضوع در زمان بیماری من به همگان ثابت شد.»
حجازی در ادامه صحبت‌هایش به مقایسه فوتبال ایران با گذشته می‌پردازد:«به جرات می‌گویم که فوتبال ایران نسبت به گذشته افت محسوسی داشته و هم اکنون ما جزو تیم‌های درجه دو آسیا به شمار می‌رویم که این مورد در سید‌بندی جام ملت‌های آسیا نیز به اثبات رسید. در حال حاضر تیم‌های اول آسیا کره‌جنوبی، استرالیا و ژاپن هستند و با ما فاصله زیادی دارند. ما، عربستان و عراق هم تیم‌های درجه دوم هستیم. از وقتی که دایی از تیم ملی خداحافظی کرده تا امروز یک سانتر فوروارد خوب نداشته‌ایم. البته این در خط هافبک هم دیده می‌شود و در آنجا هم اوضاع‌‌مان خراب است. این نشان می‌دهد که ما در تیم‌های پایه اصلا کار نکرده‌ایم.»
حجازی در مورد حضورش در تبریز نیز صحبت‌های جالبی می‌کند:«تبریز زادگاه من است و افتخار می‌کنم که دوباره از این شهر دیدن می‌کنم. من بازی‌های تراکتور را دنبال کرده‌ام و باید بگویم که این تیم از نظر کار گروهی بی‌نقص بود ولی در خط دفاعی مشکل داشت که این هم باید رفع شود.»



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد