فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: برای تبریزی‌هایی که بی‌غیرت خطابم کردند متاسفم


فوتبال روز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای آن دسته از تماشاگران تبریزی که علیه من شعار داده و بی‌غیرت خطابم کردند، متاسفم.


علی دایی درخصوص حوادث بازی با فولاد گستر تبریز اظهار داشت: خوشحالم که بازی اول خود در جام حذفی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و حالا باید به فکر 90 دقیقه حساس بازی برگشت در ورزشگاه آزادی باشیم. از همه هواداران پرشور پرسپولیس دعوت می‌کنم در جشن قهرمانی ما شرکت کنند.
وی در مورد اتفاقات رخ داده در تبریز گفت: برای بخشی از تبریزی‌ها که به من لقب بی‌غیرت داده و توهین کردند متاسفم. همیشه تبریز و مردمانش را دوست دارم و هرگز مهر آنان از دلم خارج نمی‌شود اما برای آن عده متاسفم.
سرمربی پرسپولیس افزود: اگر بردن فولاد گستر تبریز بی‌غیرتی است عیبی ندارد به من بگویند بی‌غیرت، اما در یک بازی فوتبال موفق شدیم که حریف خود را شکست دهیم و دلیل این حرف‌ها را نمی‌دانم.
دایی ادامه داد: برای مسئولان تبریزی متاسفم که در تمام 90 دقیقه بازی امنیت در ورزشگاه نبود. سنگ‌هایی به زمین پرتاب می‌شد که باورنکردنی بود، حتی این سنگ‌ها از زیر نیمکت به پای بازیکنان می‌خورد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خبر حمله به وی و مجروح شدندش تاکید کرد: از رسانه ها ناراحتم. اعلام شد که من با چاقو مجروح شده ام و برخی هم گفتند به خاطر این برخورد ایدز گرفته ام. یک ناشناس با شیء تیزی به من ضربه زد ولی هیچ مشکلی بوجود نیامد، این مسئله را بیش از حد بزرگ کردند.

وی افزود: امیدوارم بیش از پیش به شایعات دامن زده نشود. در مرحله اول جام حذفی موفق بودیم و با تمام قدرت و با هواداران پرشور خود از حالا به فکر بازی مقابل فولادگسترش تبریز در تهران خواهیم بود.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد