فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

واکنش هدایتی به خبر پیشنهاد 7 میلیون پوندی استیل‌آذین‌ به دنیزلی


فوتبال روز: عصر چهارشنبه بود که روی خروجی یکی از منابع خبری ترکیه آمده بود که مصطفی دنیزلی با پیشنهاد هفت میلیون پوندی از سوی باشگاه استیل‌آذین‌ روبه‌رو شده است! اطلاعاتی که در این مطلب داده شده بود آنقدر ضدونقیض بود که نمی‌شد چندان به آن اطمینان کرد.


در حالی که در تیتر مطلب عنوان شده بود پیشنهاد استیل‌آذین‌ به دنیزلی هفت میلیون «دلار» است، در متن این خبر بارها اعلام شد که استیل‌آذین‌ به دنیزلی پیشنهاد هفت میلیون «پوندی» داده است! و حتما می‌دانید که تفاوت دلار و پوند بسیار زیاد است.

چه کسی با دنیزلی مذاکره کرد
سایت خبری «فرم» در مورد پیشنهاد هفت میلیون پوندی باشگاه استیل‌آذین‌ به مصطفی دنیزلی می‌گوید: «مصطفی دنیزلی با یک رقم نجومی از باشگاه استیل‌آذین‌ روبه‌رو شد و البته این پیشنهاد را نپذیرفت! این رقم چیزی در حدود دوونیم برابر مبلغی است که دنیزلی از باشگاه ترکیه‌ای بشیکتاش دریافت می‌کند.» در حالی که اکثر قراردادها با واحد پول دلار منعقد می‌شود، سایت فرم ترجیح داده تا با توجه به علاقه‌اش به دنیزلی اعلام کند که رقم پیشنهاد استیل‌آذین‌ به آقامصطفی به پوند بوده است. البته این پایان ادعاهای عجیب این سایت نیست چون در ادامه می‌شنویم که استیل‌آذینی‌ها مذاکراتی را در منزل دنیزلی با او داشته‌اند: «دو هفته پیش مسوولان باشگاه استیل‌آذین‌ در منزل دنیزلی حاضر شدند و با این مربی 61 ساله حدود دو ساعت گفت‌وگو کردند. البته دنیزلی حتی در پایان این مذاکرات هم پیشنهاد استیل‌آذین‌ را نپذیرفت و حاضر نشد سرمربیگری این تیم را بپذیرد.»
این خبر در حالی منتشر می‌شود که طی دو هفته گذشته هدایتی و دیگر مسوولان باشگاه استیل‌آذین‌ هیچ سفری به ترکیه نداشته‌اند تا بخواهند در منزل دنیزلی با او مذاکره کنند. جدا از اینها آن طور که ما شنیدیم هدایتی به عنوان مالک باشگاه و رییس هیات مدیره در گفت‌وگویی که با مسوولان استیل‌آذین‌ داشته به آنها اعلام کرده که هیچ نقل‌وانتقال و حتی مذاکره‌ای بدون هماهنگی و اجازه او انجام نشود.

این پایان ماجرا نیست
خبر پیشنهاد هفت میلیون پوندی استیل‌آذین‌ به دنیزلی در حالی که بیشتر شبیه یک شوخی به نظر می‌رسید، خیلی زود در رسانه‌های دیگر ترکیه‌ای هم منتشر شد. روزنامه ملیت، سایت خبری اچ.تی.اسپورت، ماراتن و... این خبر را منتشر کردند تا آقامصطفی قبل از شروع فصل نقل‌وانتقالات با ماجرای تبلیغاتی خوبی روبه‌رو شده باشد. البته این پایان ماجرای جذب سرمربی ترکیه‌ای از سوی استیل‌آذین‌ نیست چون در طول چند روز گذشته حتی اعلام شد که هدایتی در گفت‌وگو با فارق نافذ اوزاک، وزیر ورزش ترکیه به توافقاتی برای جذب فاتح ‌تریم رسیده و حتی بعضی‌ها معتقدند که تریم، سرمربی فصل آینده استیل‌آذین‌ خواهد بود. البته در مورد فاتح تریم نیز صحبت‌ها به گونه دیگری است چون سرمربی سابق تیم ملی ترکیه برای چندمین بار اعلام کرد که تمایلی برای سرمربیگری تیم‌های باشگاهی ایران ندارد.

هدایتی هنگ کرد
حسین هدایتی، مالک و رییس هیات مدیره باشگاه استیل‌آذین‌ که حالا نسبت به روزهای اول ورودش به فوتبال پخته‌تر عمل می‌کند، می‌داند که در مورد جذب نفرات جدید باید سختگیری زیادی داشته باشد و شخصا وارد عمل شود.وقتی در مورد شایعه پیشنهاد استیل‌آذین‌ به دنیزلی و همچنین رقم پیشنهادی پرسیدیم، حتی خود عابربانک هم هنگ کرد: «هفت میلیون پوند! یعنی ما گفتیم که هفت میلیون پوند به دنیزلی می‌دهیم! مگر من چاه نفت دارم که چنین پولی بدهم؟ اصلا مگر قیمت دنیزلی این مقدار هست که من حتی بابت او چنین پول هنگفتی بپردازم؟ دنیزلی مربی خوبی است ولی اگر قرار باشد چنین پولی بدهم، با نصف آن امثال فرگوسن را می‌آوریم.» هدایتی برای اینکه نشان دهد حرفه‌ای‌تر از قبل فوتبال را می‌فهمد صحبت‌های فنی‌تری انجام می‌دهد: «اگر قرار باشد که ما مربیانی در سطح فرگوسن، کاپلو و... بیاوریم، احتیاج داریم که سطح لیگ، فوتبال و باشگاه‌مان را بالاتر ببریم و آن وقت از وجود یک مربی حرفه‌ای و بزرگ استفاده کنیم. این خیلی خوب است که با آوردن مربیان بزرگ انگیزه و اعتبار را در لیگ بالا ببریم ولی قرار نیست تا قید همه چیز را بزنیم و فقط به واسطه پول یک مربی بزرگ را وارد فوتبال ایران کنیم.» هدایتی که هیچ شایعه‌ای را در مورد جذب فاتح تریم و دنیزلی تایید نکرد، به این اعتقاد بود که به وجود آمدن چنین شایعات و پیشنهادهای فضایی، به منظور تبلیغ بیشتر در مورد بعضی از افراد شکل می‌گیرد.

شائبه‌ها در مورد تمدید قرارداد دنیزلی
یک منبع آگاه و نزدیک به مصطفی دنیزلی به گفت‌وگویی که با ما در مورد این قضیه داشت صحبت‌های جالبی کرد: «اولا اینکه دنیزلی قراردادش را با بشیکتاش تمدید کرده! دوما، این مبلغ اصلا درست نیست چون هیچ کس از سوی دنیزلی به دنبال این نیست تا بخواهد با اعلام چنین مبالغی بازارگرمی کند. ممکن است بعضی‌ها فکر کنند که آقامصطفی می‌خواهد با اعلام چنین اخباری برای خودش تبلیغ کند و قیمتش را بالا ببرد ولی این شایعه درست نیست چون دنیزلی در بشیکتاش می‌ماند و تصمیمی برای آمدن به ایران نگرفته است.» در حالی که نزدیکان دنیزلی خبر از تمدید قرارداد آقامصطفی با بشیکتاش را می‌دانند، دیروز یک منبع موثق در ترکیه اعلام کرد که هنوز توافقات نهایی بین دنیزلی و باشگاه بشیکتاش انجام نشده و به‌رغم اینکه قرارداد جدیدی بین این دو منعقد شده، شک و شبهاتی در مورد دنیزلی وجود دارد.



منبع:روزنامه گل


                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد