فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود

http://s1.picofile.com/perspolis/Pictures/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

فوتبال روز:همان طور که از ماه‌ها پیش مشخص بود و به‌رغم تمام شایعات اخیر، پرسپولیس بدون معرفی هیات مدیره و با حضور حبیب کاشانی به عنوان سرپرست موقت فصل را به پایان می‌رساند.


در این میان به کرات گفته شد که هیات مدیره آینده پرسپولیس هم با نظر حبیب کاشانی توسط رییس سازمان تربیت‌بدنی معرفی خواهد شد و صحبت‌های مختلف علی سعیدلو هم حکایت از همین مورد داشت و حالا با پایان یافتن فصل و در حالی که همه هواداران این تیم در یک قدمی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از طریق قهرمانی در جام حذفی، در انتظار یک تیم قدرتمند برای فصل بعد هستند، توقع این است که علی سعیدلو هر چه زودتر به قول خود عمل کرده و در فضایی آرام هیات مدیره آینده پرسپولیس را انتخاب کند.
رسم معمول این است که ابتدا اعضای هیات مدیره یک باشگاه منصوب می‌شوند و بعد از بین خود یا از بیرون هیات مدیره فردی را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌کنند. درست مثل پنج سال پیش که هیات مدیره متحول شده آن موقع پرسپولیس محمدحسن انصاری‌فرد را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد. انتخابی که موجبات قهر محمد مایلی‌کهن و خروج او از هیات مدیره را فراهم کرد. این روال ظاهرا قرار است در مورد هیات مدیره آینده پرسپولیس هم اعمال شود ولی همان طور که ذکر شد، ظاهر قضیه این است و در اصل مدیرعامل پرسپولیس از هم اکنون مشخص است.
طی روزهای گذشته با خبر شدیم که حکم ماموریت حبیب کاشانی از وزارت آموزش و پرورش که کاشانی استخدام رسمی آنجا محسوب می‌شود، برای سازمان تربیت‌بدنی صادر شده است. هر چند این خبر به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته ولی یک منبع آگاه در سازمان تربیت‌بدنی به شرط عدم اعلام نام خود از چنین توافق و ماموریتی خبر می‌دهد و به این ترتیب هیچ گزینه‌ای جز مدیرعاملی پرسپولیس باقی نمی‌ماند مگر اینکه با توجه به این حکم ناگهان سازمان به صرافت استفاده از کاشانی در فدراسیون فوتبال بیفتد که این دومی با توجه به پروسه پیچیده انتقال قدرت از کفاشیان به کاشانی و نظارت فیفا امری بسیار بعید به نظر می‌رسد.
در عین حال ظاهرا مدیرعاملی کاشانی نباید هیچ تضمینی داشته باشد ولی وقتی خود وی اعمال نظر مستقیم در انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه دارد و حکم ماموریت در سازمان هم از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر شده دلیلی ندارد که مدیرعامل آینده پرسپولیس کسی جز کاشانی باشد مگر اینکه حاج حبیب در یک نگاه کلان قصد داشته باشد تا ریاست مجمع باشگاه را از علی سعیدلو تحویل گرفته و نگاه و نظارت و اعمال نظر از بالا را در دستور کار خود قرار دهد که البته این پروسه هم نیازی به حکم ماموریت ندارد و کاشانی می‌توانست درست مثل مسعود زریبافان در باشگاه استقلال به عنوان رییس مجمع (با تفویض اختیار از سوی رییس سازمان تربیت‌بدنی) مشغول به کار شود.
قرائن و شواهد حکایت از آن دارد که بعد از بازی برگشت فینال جام حذفی پرسپولیس هم صاحب هیات مدیره و مدیرعامل خواهد شد و نام مدیرعاملش حبیب کاشانی است مگر اینکه یک نتیجه غیرمنتظره در این مسابقه رقم بخورد یا پرسپولیس به هر دلیل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازبماند که در آن صورت ممکن است تغییراتی در بازی قدرت ایجاد شود که البته احتمال این مورد آخر هم بسیار ضعیف و نامحتمل به نظر می‌رسد.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد