فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

القاعده تهدید کرد/ جام جهانی را به حمام خون تبدیل می‌کنیم


فوتبال روز: گروه تروریستی القاعده تهدید کرد جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را به محل خون و آتش تبدیل خواهد کرد.


به نقل از آسوشیتد پرس، این اولین باری نیست که تروریسم، بزرگترین حادثه ورزشی جهان پس از المپیک را تهدید به نابودی و خون و آتش می‌کند اما گویا این بار مسئله از مرز تهدید گذشته است.

سامر بن یعقوب نگارنده خبری جنجالی از عراق است که مدعی شده القاعده بدون کوچکترین مزاحمتی قادر به نابودی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است. سران القاعده در چند فیلم ویدئویی اخیر خود مدعی شده اند که آمریکا و اروپا از قاره آفریقا هیچ شناختی ندارند و در جریان جام جهانی بیش از پیش مطمئن خواهند شد که قاره سیاه جای مانور ناتو و یا نیروهای مزدور برخی کشورهای استعمارزده آفریقایی نیست.

خبر مربوط به انفجار مهیب که هر کدام از آنها توانایی تعطیلی و لغو کامل جام جهانی را در پی خواهد داشت بارها از سوی سران القاعده در عراق، افغانستان، پاکستان و عربستان سعودی تایید و بر آن تاکید شده است.

در یکی از پیغام‌ها که منعکس کننده خشم مقام سخن‌ و است، عنوان می‌شود که اگر جام جهانی محلی برای خون و آتش نباشد القاعده را تمام شده فرض کنید.
این در حالی است که ارتش نیجریه، ارتش آفریقای جنوبی، پلیس بین الملل، نیروهای ناتو و سربازان داوطلب و حقوق بگیر آفریقایی بارها امنیت کامل و مطلق آفریقای جنوبی را تضمن کرده‌اند.

جام جهانی 2010 از 21 خرداد با حضور 32 تیم در آفریقای جنوبی آغاز می‌شود.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد