فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی: دایی فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس است


فوتبال روز:سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی تا پایان سال آینده به عنوان سرمربی حضور خواهد داشت.


حبیب کاشانی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و من باید این قهرمانی را به مردم اصفهان، مدیرعامل سپاهان و کادر فنی آن تبریک بگویم.

وی درباره علت حضور اندک تماشاگران پرسپولیس در این دیدار گفت: هواداران ما برای تماشای این مسابقه انگیزه‌ای نداشتند چون تأثیری در شرایط تیم نداشت اما در جام حذفی اطمینان دارم 120 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند تا با قهرمانی بار دیگر تیمشان راهی آسیا شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس به شرایط دایی در جمع سرخ‌پوشان اشاره کرد و گفت: علی دایی تا پایان سال آینده به عنوان سرمربی در این تیم حضور خواهد داشت. ما در خدمت این سرمربی هستیم چون می‌خواهیم سال آینده در آسیا به عنوان یک مدعی وارد لیگ قهرمانان شویم. امیدوارم همگان شاهد این موفقیت باشیم.

کاشانی درباره ناراحتی امیر قلعه‌نویی در این مسابقه خاطرنشان کرد: سرمربی سپاهان از اینکه تعدادی از تماشاگران علیه وی شعار داده بودند گلایه داشت که البته آن کسانی که شعار دادند فقط هواداران پرسپولیس نبودند و تعدادی دیگری نیز حضور داشتند. به همین دلیل من از امیر قلعه‌نویی دلجویی کردم.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد