فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: اگر فغانی اشتباه کرده باشد نباید او را ببخشیم


فوتبال روز:سرمربی پرسپولیس گفت: فغانی در همه صحنه‌ها به نفع سپاهان سوت زد و چنانچه در این بازی به ضرر ما قضاوت کرده باشد او را نباید ببخشیم.


علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان عنوان کرد: متأسفانه همیشه از مشکلات داوری چشم‌پوشی کردیم اما امروز همه شاهد این مشکلات بودیم. خدا کند گلی که وسلی وارد دروازه سپاهان کرد آفساد باشد هرچند من فکر نمی‌کنم که این طور باشد.

وی تاکید کرد: فغانی در همه صحنه‌ها به نفع سپاهان سوت زد و چنانچه در این بازی به ضرر ما قضاوت کرده باشد او را نباید ببخشیم. هادی نوروزی را بارها زمین زدند اما داور خطا نگرفت. تیم ما 10 نفره وارد زمین شد و فغانی به خودش اجازه نداد بازیکنان پرسپولیس را بشمارد و سپس بازی را شروع کند. حق بچه‌های من در این دیدار خورده شد.

دایی در مورد بازی گفت: نیمه اول خوب نبودیم اما با شروع نیمه دوم موقعیت‌های زیادی را برای خودمان خلق کرده و بازی بهتری را انجام دادیم که با بی‌توجهی و خودخواهی فرصت‌ها را از دست دادیم و این برای پرسپولیس خوب نیست.

وی گفت: امروز توانایی‌ پرسپولیس را دیدید. چند موقعیت گلزنی صددرصد را از دست دادیم و به مراتب برتر از سپاهان بودیم. سال آینده از روز اول دست‌ به کار خواهیم شد و پرسپولیس را از همان روزهای آغازین خواهیم بست.

دایی گفت: از زمانی که آمدم با انجام کارهای تاکتیکی کاستی‌ها را جبران کردم اما در فصل بعد چنین نخواهد بود. نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما ما امتیازهای شیرینی را در نیم‌فصل اول از دست دادیم و از زمانی که به پرسپولیس آمده‌ام هرگز دو بازی خانگی نداشته‌ایم اما می‌خواهم این ناکامی را در جام حذفی جبران کرده و با حضور 120 هزار نفر جشن قهرمانی گرفته و راهی آسیا شویم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رخ داده در تبریز در مسابقه رفت مقابل گسترش فولاد گفت: آنجا شرایط فرق می‌کرد. فضای بدی حاکم بود و فقط سنگ بود که حرف اول را می‌زد. داور مسابقه همه اتفاقات را گزارش کرد اما جو تهران فرق می‌کند و ما می‌توانیم با حضور 120 هزار تماشاگر پیروز و وارد لیگ قهرمان آسیا شویم. امسال جای خالی پرسپولیس در آسیا احساس می‌شود.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد