فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار پرسپولیس و سپاهان


فوتبال روز:دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان با حاشیه هایی همراه بود.


*بیش از 200 هوادار استقلالی برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به ورزشگاه آزادی آمدند تا امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق خود را مورد حمایت قرار دهند.

*هواداران استقلال با در دست داشتن پرچم‌های آبی بارها قلعه‌نویی را تشویق کردند و خواهان بازگشت این مربی به استقلال شدند.آنها در ادامه علیه واعظ آشتیانی شعار داده و خواستند وی از مدیریت استقلال کنار برود.

*قبل از شروع مسابقه حسین بادامکی، مهدی شیری، محمد منصوری و جلال اکبری با دسته گل به استقبال قلعه‌نویی رقتند و در مقابل بیشتر بازیکنان سپاهان به غیر از محرم نویدکیا، عمادرضا، شاهین خیری و ابراهیم توره برای علی دایی دسته گل برده و با وی احوال پرسی کردند.

*دایی به همراه محمود خوردبین برای استقبال از قلعه نویی با دسته گل به سمت نیمکت سپاهان رفت و با سرمربی این تیم روبوسی کرد.

* عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ قبل از شروع از جواد تقی‌پور کمک داور بین المللی به دلیل بازنشتگی‌اش تقدیر کرد و قلعه‌نویی هنگام تقدیر با این داور روبوسی کرد.

*محمدرضا ساکت، مدیرعامل و امیر حاج رضایی، مشاور باشگاه سپاهان در کنار سفیر سنگال در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی بازی را تماشا کردند، اما حبیب کاشانی، سرپرست پرسپولیس از حضور در این جایگاه صرف نظر کرد و در جایگاه تماشاگران نشست.

*لیدرهای پرسپولیس در نیمه اول به دلیل شایعاتی که مبنی بر احتمال درگیری در این مسابقه منتشر شده بود حاضر نشدند بین هواداران تقسیم شده و تماشاگران را هدایت کنند. در نیمه دوم پس از صحبت های کاشانی با لیدرها آنها حاضر شدند به میان هواداران بیایند.

*هوار محمد و اشپتیم آرفی به عنوان بازیکنانی که در فهرست 18 نفره پرسپولیس حضور نداشتند از روی سکوها بازی را تماشا کردند.

*وسلی برزیلیا برای اولین بار در زمان مربیگری علی دایی در لیست 18 نفره قرار گرفت.


*در جریان مسابقه هنگامی که سپاهان با یک گل مقابل پرسپولیس شکست خورده بود هواداران تهرانی قهرمانی سپاهان را پولکی خواندند و مدعی شدند این جام با کمک پول برای زردپوشان به دست آمده است.

*در پایان مسابقه حبیب کاشانی و محمدرضا ساکت برخورد گرمی با همدیگر داشتند و سرپرست باشگاه پرسپولیس قهرمانی سپاهان را به ساکت تبریک گفت.

*عماد محمدرضا هنگامی که در نیمه دوم با علی مولایی تعویض شد به نشانه اعتراض به تصمیم امیر قلعه نویی روی نیمکت ننشست و به طور مستقیم راهی رختکن شد.

*در پایان مسابقه تعدادی از خبرنگاران اصفهانی که به تهران آمده بودند، هنگام ترک ورزشگاه آزادی با تعدادی از لیدرهای پرسپولیس درگیر شدند که با وساطت خبرنگاران تهرانی و با حضور ماموران نیروی انتظامی این درگیری به پایان رسید.

*در برگزاری مراسم جشن قهرمانی بی نظمی هایی وجود داشت و پس از آنکه ماموران نیروی انتظامی قصد کنترل جو را داشتند به اشتباه چند خبرنگار نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

*علی دایی در دقیقه 70 زمانی که گل وسلی از سوی داور آفساید اعلام شد با عصبانیت شدید به سوی داور چهارم رفت و به تصمیم علیرضا فغانی اعتراض کرد.


*بازیکنان سپاهان با لباس‌های طراحی شده برای قهرمانی روی سکو قرار گرفتند و در حضور مهدی تاج و عزیز محمدی و با نورافشانی در فضای ورزشگاه آزادی قهرمانی خود را جشن گرفتند.

قبل از شروع مراسم همه تماشاگران پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرده تا این مراسم فقط در حضور هزار هوادار سپاهانی و استقلالی برگزار شود.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد