فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رحمتی: معمارزاده حق نداشت حرف‌های خصوصی من را رسانه‌ای کند

http://s1.picofile.com/perspolis/Pictures/rahmati.jpg

فوتبال روز: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از معمارزاده بسیار دلخور هستم چرا که او حق نداشت حرف‌های خصوصی من را رسانه‌ای کند.


دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از معمارزاده بسیار دلخور هستم چرا که او حق نداشت حرف‌های خصوصی من را رسانه‌ای کند.
سید مهدی رحمتی درباره دیدار با پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه دوم گلی که نوروزی زد ما را غافلگیر کرد اما خوشبختانه موفق شدیم آن را جبران کنیم تا قهرمانی ما با یک روز تلخ تمام نشود. با این حال چون تکلیف قهرمانی مشخص بود از حساسیت بازی کم شده بود.
وی درباره اظهارات معمارزاده گفت: از معمارزاده بسیار دلخور هستم چون او حق نداشت حرف های خصوصی من را رسانه ای کند. من به معمارزاده گفتم فقط دوست دارم فوتبالم را در تهران ادامه دهم که حرف بدی نبود. البته این صحبت من با معمارزاده حدود یک ماه پیش اتفاق افتاد و ربطی به امروز و دیروز ندارد.
رحمتی درباره تیم آینده اش تاکید کرد: فعلا می خواهم مدتی استراحت کنم و سپس تکلیفم روشن خواهد شد.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد