فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: کاشانی نباشد یک دقیقه هم در پرسپولیس نمی‌مانم


فوتبال روز:سرمربی پرسپولیس گفت: به تغییرات در هیات مدیره باشگاه کاری ندارم اما برای اولین و آخرین بار می‌گویم اگر کاشانی نباشد یک دقیقه هم نمی‌مانم.


علی دایی در گفت و گویی اختصاصی و تفصیلی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت پرسپولیس و سایر مسائل فوتبال ایران صحبت های زیر را مطرح کرد:

* اظهارات شما پس از بازی با سپاهان مشخص بود از عملکرد بازیکنان راضی هستید؟


بازیکنان ما زحمات خودشان را کشیدند اما به حق خود نرسیدند. من از تمام بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم در فینال جام حذفی 90 دقیقه مثل نیمه دوم بازی با سپاهان باشیم.

* اجازه دهید بیشتر درباره مشکلات فوتبال با شما حرف بزنیم. نظرتان درباره جو ورزشگاه ها چیست؟

ببینید، سوال خوبی پرسیدید. واقعا شرایط ورزشگاه ها مطلوب نیست و جای سؤال دارد.

* چرا؟

من 5 سال در آلمان در حرفه ای ترین شرایط بازی کرده ام اما یک بار صحنه هایی که در برخی از بازی های لیگ برتر یا جام حذفی ایران اتفاق می افتد را ندیدم. متاسفانه بدترین حرف ها را در ورزشگاه ها به زبان می آورند که اصلا خوب نیست.

* یعنی در خارج از کشور این حرف ها را نمی زنند؟

خیر. اصلا این طور نیست. فقط در بدترین شرایط هواداران با حرف ها یا نشانه هایی از بازیکن می خواهند که خودش از زمین بیرون بیاید یا کادر فنی بازیکن خاصی را تعویض کند.

* اما در ایران همه چیز متفاوت است؟

ما همه خانواده داریم. خانواده فوتبالیست ها چه گناهی کرده اند که باید نام آنها با الفاظ بد فریاد زده شود تا همه چیز جلوی چشم یک فوتبالیست بیاید. آیا این درست است؟ به هر حال دیگر در این باره حرف خاصی نمی توانم بزنم و فقط امیدوارم انشاالله درست شود.

* در پرسپولیس می مانید؟

بله من با این تیم قرارداد دارم و به آن پایبند هستم. اهداف بزرگی دارم که با کمک مسئولان امیدوارم به آنها برسم.

* اما کاشانی اعلام کرده شاید نباشد.

سوال خوبی بود. من هم اعلام می کنم به تغییرات در هیات مدیره و موارد دیگر کاری ندارم اما در صورتی که کاشانی از پرسپولیس به هر دلیلی کناره گیری کند من هم حتی یک دقیقه در این تیم نمی مانم، چون صلاح نیست.

* چرا صلاح نیست؟ در فوتبال ایران همیشه تغییرات وجود داشته است.

من با حاج حبیب یا علی گفتم و باز هم می گویم دلیل اصلی بازگشتم به فوتبال او بود و دوست ندارم بدون او کار کنم.

* یعنی از فوتبال می روید؟

بله می روم و دوباره کنار خانه می نشینم و به کارهای دیگرم می پردازم.

* بگذریم. کلا از عملکرد خودتان در پرسپولیس راضی هستید؟

راستش را بخواهید از عملکرد خودم راضی نیستم. من فقط 30 یا 40 درصد از توانایی هایم را توانستم با کمک بچه ها به نمایش بگذارم چون واقعا زمان کافی نبود. امیدوارم در آینده بهتر عمل کنم.

* با بردن جام حذفی؟

بله این موضوع هدف اصلی من است. ما باید فینال را مقابل گسترش فولاد تبریز فقط ببریم.

*دلیل ناراحتی شما از برخی از رسانه ها پس از اتفاقات تبریز چه بود؟

چون خبر نادرست اعلام شده بود. من نمی گویم اتفاقی نیفتاده است اما از رسانه ملی دلخورم که اگر خبری را می بیند از صحت آن مطلع شود و بعد خبر را منتشر کند.

* بالاخره متوجه نشدیم شما چرا ناراحت هستید، به دلیل اینکه خبر زده شده یا به دلیل اینکه خبر پررنگ تر شده است؟

همه ما خانواده داریم. من در ایران و حتی خارج از کشور دوستان زیادی دارم اما با خبری که پس از بازی با گسترش فولاد منتشر کردید شب من و خانواده ام را خراب و تلخ کردید. هیچ جای دنیا این طور نیست.

*از کدام قسمت خبر ناراحت بودید؟

وقتی که خواندم حرفی از چاقو به میان آمده یا علی دایی راهی بیمارستان و درمانگاه و بستری شده است، ناراحت شدم. شما قضاوت کنید این خبر درباره خودتان از رسانه ملی پخش شود. چه اتفاقی می افتد؟

* طبیعتا ناراحت می شویم.

خدا پدر شما را بیامرزد. خدا وکیلی باید با این حرف ها یک مستند بسازید و به مردم نشان دهید. با حرف هایی که پس از بازی با گسترش فولاد منتشر شد فقط می گویم نیاز به ساختن یک مستند است.

* آیا مردم از لیگ امسال لذت بردند؟

من فنی می گویم. مردم به زیبایی های فوتبال علاقه زیادی دارند مخصوصا وقتی می بینید که با چه علاقه ای فوتبال های خارجی را نگاه می کنند. 99 درصد مردم با دیدن فوتبال های زیبا لذت می برند.

* کدام تیم فوتبال را زیبا بازی می کند؟

بارسلونا و مخصوصا مسی. واقعا مردم همیشه از فوتبال زیبای بارسلونا لذت می برند.

* برای بازی روز سوم خرداد مقابل گسترش فولاد چه برنامه ای دارید؟

بازی سختی است اما ما هوادار داریم و خیالمان راحت است. امیدوارم دچار اشتباهات نشویم چه از سوی داور و چه از سوی عوامل دیگر. با برنامه های ویژه ای که داریم با یک برد شیرین انشاالله قهرمان می شویم.

* مصدومان شما می رسند؟

تلاش خودمان را می کنیم تا آقا کریم و سایر مصدومان خودمان را داشته باشیم تا با قوایی کامل در فینال جام حذفی بازی کنیم. من از هواداران می خواهم نگران نباشند و با حمایت از پرسپولیس همه در جشن شادی قهرمانی جام حذفی در تاریخ 3 خرداد که شاید یک روز به یاد ماندنی برای ما باشد شرکت کنند.


منبع:خبرگزاری فارس




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد