فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حوار جا پای توره/غیبت مشکوک ملامحمد در دو بازی مقابل سپاهان


فوتبال روز:در جریان آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان بود که در اواخر وقت تمرین حوار ملامحمد دچار آسیب‌دیدگی عجیبی شد.حوار که در بازی رفت پرسپولیس – سپاهان نیز غایب بود! ناگهان مچ پایش را گرفت و زمین تمرین را ترک کرد.


پزشک تیم پرسپولیس با توجه به حساسیت‌های بازی با سپاهان دوان دوان به سوی حوار رفت تا ببیند برای او چه اتفاقی افتاده. حوار به فرید زرینه می‌گوید از ناحیه مچ پا آسیب دیده ولی نکته جالب جایی است که نه کسی متوجه چگونگی مصدومیت حوار شده بود و نه پزشک پرسپولیس در معاینه پای او به چنین نتیجه‌ای رسید.
دور شدن حوار از تمرین و بازی پرسپولیس باعث به وجود آمدن حرف و حدیث‌های فراوانی شد و کار به جایی رسید که حتی‌ بعضی‌ها اعلام کردند حوار دوست ندارد مقابل سپاهان بازی کند!

دایی دیگر حوار را نمی‌خواهد
علی دایی وقتی متوجه مصدومیت عجیب حوار شد، خیلی زود با زرینه صحبت کرد و پس از صحبت‌های پزشک پرسپولیس با سرمربی تیم بود که حوار از لیست هجده نفره سرخ‌ها خارج شد و عملا شانس حضور در دیدار با سپاهان را از دست داد.
البته این پایان اتفاقات مربوط به حوار نبود. خیلی زود اعلام شد که دایی نه تنها حوار را از حضور در بازی با سپاهان محروم کرده، بلکه اعلام کرده که در بازی فینال جام حذفی در مقابل فولادگستر هم نیازی به حوار ندارد و دیگر لازم نیست که او در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس شرکت کند. نکته قابل توجه دیگری که در جریان تمرین آخر پرسپولیس و سپاهان به وقوع پیوست این بود که در آن سو نیز مهدی رحمتی در جریان تمرین سپاهان دچار آسیب‌دیدگی شد. البته نزدیکان سپاهان در مورد مصدومیت رحمتی نظر دیگری داشتند. آنها معتقد بودند که مهدی رحمتی اهل تمارض نیست و دوست دارد تحت هر شرایطی خودش را به بازی برساند تا حضورش در میدان نمود بیشتری داشته باشد.

زرینه: مشکل خاصی در پای حوار ندیدم
فرید زرینه پزشک تیم پرسپولیس که دسترسی به او نسبت به روزهای دیگر سخت‌تر شده در مورد نحوه مصدومیت حوار صحبت‌های جالبی می‌کند: «خیلی ناگهانی حوار از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد. من پای او را بستم و قرار شد حوار دور زمین بدود، اما او حتی نتوانست دور زمین بدود و اعلام کرد که مصدومیتش خیلی جدی است. یکسری چیزها را نمی‌شود بررسی کرد. بعضی مسایل حالت باطنی دارد. مثلا نمی‌شود فهمید که طرف چه دردی دارد و چقدر درد می‌کشد. در مورد حوار باید بگویم که در ظاهر من مشکل خاصی مثل ورم و کبودی ندیدم ولی او می‌گفت که پایش درد دارد حتی نمی‌تواند به آهستگی دور زمین بدود.»
از زرینه در مورد طول درمان حوار و صحبت‌های او با کادر فنی پرسپولیس پرسیدیم که در جواب گفت:‌«گفتم که... من چیزی ندیدم. با توجه به مشکلی که حوار داشت فکر می‌کنم که او دو، سه روزه به شرایط ایده‌آل برسد و بتواند در تمرینات و بازی‌های آینده پرسپولیس شرکت کند. من هر چه را دیدم به آقای دایی گزارش دادم و دقیقا همین صحبت‌ها را برایشان منتقل کردم.»وقتی از زرینه در مورد شایعه اخراج حوار از بازی فینال پرسیدیم، ترجیح داد در این مورد حرفی نزند و به بهانه حضور در جلسه سرخ‌ها صحبتش را با ما کوتاه کند.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد