فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیشنهاد 500 میلیونی استیل آذین به سیاوش اکبرپور


فوتبال روز: در حالی که خبر قرارداد داخلی وحید طالب‌لو با استیل آذین حتی توسط مدیران این تیم تکذیب نشده است. مدیران استیل آذین دو بازیکن دیگر استقلال را نیز هدف خرید قرار داده‌اند.


ظاهراً‌ و طبق شنیده‌هایی که دیگر باید به شنیدنشان عادت کنیم، این باشگاه با مدیریت مصطفی آجورلو که به دنبال ساخت تیمی در حد پاسی است که قهرمان ایران شد، با سیاوش اکبرپور نیز تماس گرفته و وی را با پیشنهادی خوب مواجه کرده است.
 سیاوش که از ناراضی‌های نسبی این فصل به شمار می‌رود، در پاسخ به مسئولان استیل آذین، پاسخ مثبت یا منفی را منوط به پیشنهاد استقلال کرده است. با توجه به اینکه پیشنهاد استیل آذین برای یک سال به این بازیکن 500 میلیون تومان است. سیاوش قصد دارد بدون عجله و با شنیدن نظر استقلالی‌ها به این پیشنهاد پاسخ بدهد. سیاوش که امسال دوران مختلفی با استقلال داشت در نهایت یکی از بهترین‌های استقلال در روزهای پایانی بود. اما فصلی که وی با امیر قلعه‌نویی پشت سر گذاشت به مراتب بهتر از آنچه که در سال گذشته نشان داد بود. او همچنین مورد علاقه امیر قلعه‌نویی نیز هست.
مربی‌ای که سیاوش از کار کردن با او خاطرات خوبی دارد. در این شرایط اما اولویت این بازیکن همچنان با استقلال است، تیمی که سیاوش هویت فوتبالی خود را مدیون آنجاست. اکبرپور تا پایان فصل در انتظار نظر مدیرعامل استقلال خواهد ماند و سپس بهترین تصمیم را خواهد گرفت. با توجه به نظر نمی‌رسد که او این وسط ضرر کند.

نکته‌ای که درباره سیاوش وجود دارد رفاقت نزدیک او با آرش برهانی است و اینکه این دو تصمیم گرفته‌اند برای انتخاب تیم بعدی با هم هماهنگ باشند.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد