فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فقط شبکه سه مسابقات جام‌جهانی را زنده پخش می‌کند


فوتبال روز: دبیر شورای هماهنگی ورزش صداوسیما گفت: امسال قرار است فقط شبکه سه سیما بازی‌های جام جهانی را به صورت زنده پخش کند.

حسین ذکایی درباره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای پخش مسابقات جام جهانی گفت: تلویزیون برای پوشش پخش تلویزیونی مسابقات جام جهانی فوتبال 2010 آفریقای جنوبی، از ابتدای مسابقات برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است و امسال قرار است فقط شبکه سه سیما بازی‌های جام جهانی را به صورت زنده پخش کند.
وی درباره کارشناسان حاضر در برنامه‌ها نیز اظهارداشت: تقریبا از همان کارشناسان همیشگی نظیر محصص، صدر، تقوی، حاج‌رضایی، صالح و ...استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شبکه‌های دیگر نیز در پخش مسابقات فوتبال جام جهانی مشارکت خواهند داشت یا خیر؟‌ پاسخ داد: تا این لحظه این قضیه مشخص نشده است و فعلا فقط قرار است شبکه سه سیما برنامه‌ها را به شکل زنده پوشش بدهد.
وی درباره اعزام گزارشگر به آفریقای جنوبی نیز گفت: گزارشگری اعزام نشده است، ما وقتی ایران در این مسابقان حضور داشته باشد گزارشگر اعزام می‌کنیم. ضمن این که صداوسیما در آفریقای جنوبی خبرنگار دارد و در صورت اتفاق افتادن اخبار ویژه، گزارش این خبرنگاران به دست ما خواهد رسید.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد