فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریمی: می‌خواهم سال‌های آخر فوتبالم را در تهران بگذرانم

http://s1.picofile.com/perspolis/Pictures/karimi.jpg

فوتبال روز:بازیکن شماره ۸ باشگاه استیل آذین گفت: خوشحالم که باز هم برای استیل آذین بازی می‌کنم و می‌خواهم سال‌های آخر فوتبالم را در تهران بگذرانم.


علی کریمی پس از تمدید قرارداد با باشگاه استیل آذین گفت: فصل خوبی را در استیل آذین سپری کردم و پس از مذاکرات با مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد به مدت یک فصل دیگر به نتیجه رسیدیم. استیل آذین تیم کم حاشیه و خوبی است. شرایط این تیم را مساعد دیدم و قراردادم را تمدید کردم.
کریمی عنوان کرد: پیشنهاداتی از تیم‌های مختلف دریافت کرده بودم اما فصل گذشته از شرایط استیل آذین راضی بودم و از سویی ترجیح می‌دادم در تهران بمانم. به همین جهت قراردادم را تمدید کردم و خوشحالم که باز هم برای استیل آذین بازی می‌کنم. می‌خواهم سال‌های آخر فوتبالم را در تهران بگذرانم.
وی با اشاره به فعالیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: فکر می‌کنم یارگیری خوبی داشته‌ایم و نسبت به تیم‌های دیگر بهتر عمل کرده‌ایم. با این شرایط تیم قدرتمندی آماده شده و امیدوارم موفق به کسب عنوان قهرمانی شویم. من فکر می‌کنم این مجموعه توان قهرمانی را دارد. استیل آذین حالا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است اما باید سخت تلاش کنیم تا به این هدف برسیم.
کریمی گفت: امیدوارم همه در کنار هم تلاش کنیم و با موفقیت در مسابقات لیگ پاسخ خوبی به زحمات آقای هدایتی و آقای آجورلو بدهیم. امیدوارم همه اعضای تیم در پست‌ها و جایگاه‌های خودشان به خوبی تلاش کنند تا شاهد موفقیت استیل آذین باشیم.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد