فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آرژانتین با گل هاینزه نیجریه را شکست داد


فوتبال روز:تیم ملی فوتبال آرژانتین در نخستین بازی خود در جام جهانی 2010 برابر نیجریه با یک گل پیروز شد.


دو تیم از ساعت 18:30 به وقت تهران نبرد خود را در ورزشگاه الیس‌پارک آغاز کردند. آرژانتین با سیستم 3-4-3 مقابل حریف سبزپوش که 3-3-4 بازی می‌کرد، در نیمه اول به برتری رسید و آن را تا پایان زمان بازی حفظ کرد.
در این بازی که آرژانتینی‌ها با بازی هجومی، کار خود را شروع کردند، مزد تلاش خود را در دقیقه 6 با گل گابریل هاینزه گرفتند. این بازیکن روی یک ضربه کرنر با سر به زیبایی دروازه حریف را گشود و سه امتیاز به حساب یارانش واریز کرد.
آرژانتین پس از آن نیز توسط لیونل مسی، گونسالس ایگواین و ته‌وز موقعیت‌های مسلم گلزنی داشت. مردان دیگو‌ مارادونا تا پایان این بازی موقعیت‌های فراوانی را از دست دادند. هرچند که تیم تحت رهبری لارس لاگربک در 45 دقیقه دوم تلاش زیادی برای جبران گل خورده کرد که موفق نشد.
در این دیدار که به قضاوت ولفگانگ اشتارک آلمانی انجام گرفت‌، گوتیرس از آرژانتین و هارونا از نیجریه کارت زرد گرفتند.
با این نتیجه آرژانتین پس از کره‌جنوبی با سه امتیاز در رده دوم گروه دوم جای گرفت و نیجریه و یونان بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.





                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد