فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آلمان استرالیا را تحقیر کرد


فوتبال روز:تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2010 با 4 گل استرالیا را در هم کوبید.


این دیدار از ساعت 23 یکشنبه شب در ورزشگاه دوربان آغاز شد و شاگردان یواخیم لو در دیداری یک طرفه و برتر با 4 گل حریف خود را شکست دادند.
لوکاس پودولسکی در دقیقه 8 با شوتی از داخل هجده قدم گل نخست آلمان را به ثمر رساند و میروسلاو کلوزه در دقیقه 27 با ضربه سر دومین گل ژرمن ها را وارد دروازه مارک شوارتز کرد تا نیمه نخست با برتری 2 بر صفر آلمان خاتمه یابد.
در نیمه دوم سفیدپوشان باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و 2 بار دیگر نیز به گل رسیدند ضمن اینکه 10نفره استرالیا در این نیمه نیز به ژرمن ها کمک کرد.
مولر در دقیقه 68 با شوتی از پشت محوطه هجده قدم اختلاف را به عدد 3 رساند و کاکائو مهاجم سیه چرده آلمان در دقیقه 70 و فقط یک دقیقه پس از ورود خود به زمین مسابقه چهارمین گل ژرمن ها را به ثمر رساند تا شاگردان یواخیم لو قاطعانه ترین پیروزی در پایان روز سوم مسابقات جام جهانی را کسب کنند.
مارکو رودریگوئز از مکزیک قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به اوزیل و کاکائو از آلمان و مور، نیل و والری از استرالیا اخطار داد. ضمن اینکه تیم کاهیل در دقیقه 56 با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد