فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پیروزی هلند بر دانمارک

http://s1.picofile.com/perspolis/pic2/hooland.jpg

فوتبال روز:دیدار تیم‌های ملی فوتبال هلند و دانمارک با برتری نارنجی‌پوشان به پایان رسید.


این دو تیم ساعت ۱۶ به وقت تهران از گروه پنجم در ورزشگاه ساکرسیتی ژوهانسبورگ به میدان رفتند که هلندی‌ها با برتری محسوس مقابل وایکینگ‌های دانمارکی‌ به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند.
در این جدال مردان تیم سرزمین لاله‌ها با استفاده از روش ۱-۲-۳-۴ و با بهر‌ه‌گیری از مردانی همچون فان‌پرسی، برونکهورست، فان در فارت، کوئیت و... از همان ابتدای بازی آهنگ دروازه حریف کردند که در نیمه اول به هدف خویش نرسیدند؛ ولی در آغاز نیمه دوم با گل به خودی پولسن در دقیقه ۴۶ از حریف پیش افتادند. این گل که بر اثر اشتباه محرز مدافعین دانمارک زده شد، اولین گل به خودی به ثبت رسیده در چهار روز نخست بازی‌ها محسوب می‌شود.
تیم تحت فرماندهی فان‌مارویک با ادامه بازی رو به جلو در دقیقه ۸۵ با گل دیرک کوئیت،‌ بازیکن لیورپولی خویش شمار گل‌های زده را به ۲ افزایش و در نهایت ۲ بر صفر به کار خود پایان دادند.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد