فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مسی: بازی با این توپ‌ها کشنده است


فوتبال روز: مرد سال فوتبال جهان و اروپا از کیفیت توپ جام‌جهانی انتقاد کرد.


لیونل مسی گفت: تا زمانی که مقابل نیجریه بازی نکرده بودیم بطور جدی متوجه کیفیت نامطلوب توپ مخصوص بازی‌های جام‌جهانی نشده بودم. فکر می‌کردم مهار این توپ‌ها برای دروازه‌بانان سخت باشد ولی وقتی بازی تمام شد، تازه متوجه شدم کار کردن با این توپ تنها برای سنگربانان دشوار نیست. حتی ما بازیکنان نیز با سختی بسیار روبرو می‌شویم و کاری کشنده است.

وی که عصر روز شنبه در بازی با نیجریه به رغم تلاش فراوان موفق به گلزنی نشد، عنوان کرد: کار کردن با این توپ برای من بسیار سخت است. این حالت در مورد دیگر بازیکنان نیز وجود دارد. فکر می‌کنم باید تا بازی بعدی آنقدر با توپ جام کار کنیم که بتوانیم به احساس خوبی نسبت به این توپ برسیم. ضمن این که به کار با آن نیز عادت کنیم.

مسی گفت: با توجه به توانمندی بسیار بازیکنان تیم ملی فکر می‌کنم خیلی سریع بتوانیم خودمان را با شرایط جدید از جمله این توپ وفق دهیم.

توپ‌هایی که در این پیکارها مورد استفاده قرار گرفته، جوبلانی نام داشته که محصول شرکت آدیداس بوده و باعث انتقاد مربیان و بازیکنان زیادی در روزهای اخیر شده است.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد