فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آرش برهانی با استقلال تمدید کرد


فوتبال روز: آرش برهانی قرارداد خود را با  تیم استقلال برای دو سال تمدید کرد.


آرش برهانی صبح امروز پس از دیدار با علی فتح الله زاده و توافق با سرپرست باشگاه استقلال قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
به احتمال فراوان شماره 9 استقلال پنجشنبه هفته جاری قرارداد خود را با این تیم ثبت می کند.
برهانی از تیم استیل‌آذین هم پیشنهاد داشت.

برهانی درباره تمدید قرارداد با استقلال و پیشنهاد استیل آذین گفت: آقای آجورلو که در حال حاضر مدیرعامل استیل آذین است به من پیشنهاد داده بودند و باید بگویم ایشان تاثیر زیادی در رشد فوتبال من داشتند اما مطمئن هستم او من را درک می کند چون می داند که فضای حرفه ای و دوستی متفاوت است. برای ایشان و استیل آذین آرزوی موفقیت می کنم و مطمئن هستم تمدید قراردادم با استقلال خدشه ای در دوستی من با آقای آجورلو وارد نمی کند.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد