فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عقیلی با سپاهان تمدید کرد


فوتبال روز: مدافع تیم فوتبال سپاهان قرارداد خود را تمدید کرد.


ه نقل از پایگاه خبری سپاهان، هادی عقیلی، مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که از مهره های شاخص لیست قلعه نویی برای لیگ دهم بود، امروز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بارها بر تمدید قرارداد با عقیلی تاکید کرده بود.

هادی عقیلی در مورد تداوم حضورش در سپاهان به سایت این باشگاه گفت: نمی‌توانم بهترین خاطرات خوب زندگی‌ام را که با سپاهان گذرانده‌ام، فراموش کنم و خوشحالم که باز هم در کنار سپاهان و مردم دوست داشتنی اصفهان خواهم بود.

وی ادامه داد: پیشنهادات دیگری هم از سایر تیم‌ها داشتم ولی با توجه به اینکه دوران حساس و بیادماندنی فوتبالم را در سپاهان گذراندم و با این تیم رشد کرده‌ام، می‌خواهم همچنان با این تیم اصفهانی افتخار آفرینی کنم.

عقیلی عنوان کرد: به عنوان پر سابقه‌ترین تیم ایرانی در آسیا تا زمانی که در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشویم و مردم اصفهان را با کاپ آسیایی شاد نکنیم دست از جنگندگی در این تیم محبوب بر نمی‌داریم. هر چند بعد از آن باز هم به دنبال اهداف بزرگتری با سپاهان خواهم بود.

پیش از این شایعاتی مبنی بر حضور عقیلی در تیم‌های دیگر و جدایی از سپاهان به علت اختلاف با قلعه نویی شنیده شده بود که با تمدید قرار داد به تمام این شایعات پایان داده شد.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد