فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رحمتی قرارداد خود با سپاهان را تمدید کرد.


فوتبال روز: دروازه بان ملی پوش سپاهان امروز با حضور در باشگاه اصفهانی قرارداد خود را تمدید کرد.


سید مهدی رحمتی که سال گذشته قراردادی 2 ساله را با سپاهان امضاء کرده بود و تداوم حضورش در سال دوم یعنی لیگ دهم مشروط بود، امروز به همه شایعه‌ها پایان داد و با حضور در دفتر مدیر عامل باشگاه قرارداد خود را به امضا رساند.
وی پس از امضای قرارداد افزود: امسال هم با سپاهان قرارداد داشتم که مشروط بود و با جمع‌بندی‌های که داشتم و با توجه به حضور ساکت، امیر قلعه‌نویی و کادر فنی مجرب و از همه مهمتر هواداران متعصب و دوست داشتنی سپاهان که همیشه مرا مورد لطف و محبت قرار داده‌اند، بار دیگر تصمیم گرفتم زرد پوش بمانم و فصل آینده را نیز در سپاهان سپری کنم.
رحمتی خاطرنشان کرد: فصل گذشته مقتدارنه قهرمان لیگ برتر شدیم و امسال قصد داریم با تمام قوا و انگیزه به آسیا برویم و ناکامی در لیگ قهرمانان 2010 را فراموش کنیم. امیدوارم سپاهان در کنار سایر افتخاراتش قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به مجموعه ویترینش اضافه کند.




                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد