فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اخبار کوتاه از جام جهانی 2010


فوتبال روز:استیون جرارد اظهار داشت بازی انگلیس مقابل الجزایر رضایت‌بخش نبوده است:‌ «ما در گلزنی به مشکل برخورده‌ایم.


لام: من خوشبین هستم

مدافع آلمانی‌ها پس از باخت اول تیمش در جام‌جهانی نسبت به آینده و صعود به مرحله بعد اظهار امیدواری کرد و گفت هنوز شانس صعود به مرحله بعدی را دارند:«بازی با غنا حالا برای ما حکم یک فینال را پیدا کرده است، اما برای این بازی خودمان را کاملا آماده خواهیم کرد و مطمئنم که این شکست را پشت‌سر می‌گذاریم. به‌رغم 10 نفره شدن خیلی خوب بازی کردیم و شانس خوبی هم برای گلزنی داشتیم.» وی افزود پس از این باخت جو اردوی آلمان کمی به‌‌هم ریخته اما آنها قصد دارند با پیروزی در بازی آخر صعود خود را قطعی کنند:«اصلا انتظار نداشتم که داور هفت کارت زرد و یک کارت قرمز را در این بازی بدهد. سه خطای کوچک در میانه میدان که نباید باعث اخراج بشود. حال و روز تیم در حال حاضر خوب نیست، اما بازیکنان باتجربه تیم سعی دارند به جوان‌تر‌ها در حفظ روحیه کمک کنند.»


آلونسو: بازی را فدای نتیجه نمی‌کنیم

ژابی آلونسو اظهار داشت آنها برای بهتر نتیجه گرفتن در جام‌جهانی سبک بازی جذاب خود را فدای نتیجه گرفتن نخواهند کرد:«شیوه بازی ما در دنیا مشهور است و با این سبک ما به قهرمانی اروپا هم رسیدیم. جلوی سوئیس هم خوب بازی کردیم اما تمام کننده خوبی نداشتیم، اما به خاطر تنها یک بازی نتیجه نگرفتن که نباید به فکر تغییر سبک بازی خود باشیم. شکست هم جزیی از بازی فوتبال است. ما بارها با همین شیوه بازی کردیم و نتیجه مطلوبمان را هم گرفتیم.» او با دفاع از ویسنته دل‌بوسکه گفت:«باید این بازی را به طور کامل آنالیز کنیم. در ضمن همه تصمیم‌گیری‌ها هم با مربی است و فرقی نمی‌کند که چه باشد چون تیم صددرصد پشتیبان مربی است. ما می‌خواهیم یک کار بزرگ انجام بدهیم. مربی وظایف خودش را می‌داند.»


برادلی: از کار مردانم راضی‌ام
باب برادلی اظهار داشت از روحیه مبارزه‌طلبی مردانش در بازی با اسلوونی راضی است. آنها که دو گل از حریف عقب افتاده بودند با تلاش مداوم توانستند هر دو گل را جبران کنند. آنها گل سوم را هم زدند که داور در تصمیمی عجیب آن را مردود اعلام کرد:«من از نحوه مبارزه‌جویی مردانم در این بازی کاملا راضی هستم. باید از مردانم تقدیر کنم. ما هنوز هم شانس صعود به مرحله بعدی را داریم. بازی انگلیس و الجزایر را هم به دقت بررسی کرده‌ایم و به یک نتیجه خوب امید داریم.» او از گل پسرش به عنوان مربی و بعد پدر او تقدیر کرد:«مایکل که این گل را زد خیلی احساساتی شدم. هم به عنوان مربی و هم به عنوان پدر او خوشحال شدم.» آمریکا در نیمه اول از حریف عقب افتاد اما لاندن داناوان و مایکل برادلی گل‌های خورده را جبران کردند.


مولر: داور سختگیری کرد
آلمان اوایل بازی با صربستان چندان مشکل نداشت اما به محض اخراج کلوزه در اواخر نیمه اول کارش دشوار شد. توماس مولر مهاجم جوان تیم در واکنش به این تصمیم داور گفت:«وقتی حریف یک بازیکن بیشتر داشته باشد و کاملا هم دفاعی بازی کند به پیروزی رسیدن کار سختی می‌شود. به نظرم نیازی به کارت قرمز نبود. خطای میرو بد بود اما نه آنقدر که داور به خاطر آن کارت زرد دوم را به او بدهد. بعد از اخراج او کنترل بازی از دست ما خارج شد و نتوانستیم برنامه‌هایمان را پیاده کنیم. این بزرگترین تفاوت این بازی ما با دیدار برابر استرالیا بود. باید مقابل غنا با تمرکز کامل به میدان برویم و با شکست دادن آنها صعود خودمان را قطعی کنیم. این شکست برای ما ضربه بزرگی بود چون بازی را خیلی خوب شروع کرده بودیم.»


جرارد: در گلزنی مشکل داریم
استیون جرارد اظهار داشت بازی انگلیس مقابل الجزایر رضایت‌بخش نبوده است:‌ «ما در گلزنی به مشکل برخورده‌ایم. از این نحوه عملکرد راضی نیستم. ما باید بهتر از این‌ها باشیم. اگر می‌خواهیم تا مراحل بالاتر پیش برویم باید این روند ناکامی را متوقف کنیم.» وی افزود سطح بالای انتظارات از این تیم توجیهی برای عملکرد ضعیف انگلیس نمی‌تواند باشد: «نه، به هیچ وجه این طور نیست. نباید بهانه‌تراشی کنیم. با وظایف‌مان آشنا هستیم و باید به راهمان ادامه بدهیم. در این سطح از مسابقات نباید تحت تاثیر جو بیرونی قرار بگیریم. اصلا نمی‌دانم چرا بازی این طوری پیش رفت. باید دلایل آن را بررسی کنیم. نتوانستیم درست و حسابی حمله کنیم. توپ را هم به راحتی نمی‌‌شد از چنگ حریف درآورد. باید الجزایر را شکست می‌دادیم.»


کاپلو: تحت فشار مسابقات هستیم
فابیو کاپلو اظهار داشت فشار و حساسیت مسابقات عامل ناکامی مردانش در دیدار با الجزایر بوده است. این دومین تساوی آنها در جام‌‌جهانی بودو مربی ایتالیایی از اینکه اوضاع بر وفق مراد مردانش پیش نرفته ابراز ناراحتی کرد. «توپ‌های زیادی را از دست دادیم. پاس‌ها به چه سادگی به مقصد نرسیدند و ضربات بی‌هدف برگشت داده می‌شدند. یک بازی دیگر باقی مانده و ما امیدواریم که از آن نتیجه لازم را بگیریم. نمی‌دانم فشار مسابقات بالا است یا در شرایط روحی خوبی قرار نداریم. اما این بازی اصلا خوب نبود. این تیم، آن تیمی نبود که من می‌شناختم. دوست ندارم درباره بازیکنان حرفی بزنم. وقتی خوب بازی نمی‌کنیم مشکل فقط از دو، یا سه بازیکن نیست. کل تیم روحیه خوب خودش را از دست داده. من می‌خواهم تیم را برای بازی بعدی دستخوش تغییراتی بکنم.»


حمایت ماسکرانو از مارادونا
از دیه‌گو مارادونا به خاطر حرف‌های تندی که اخیرا زده به شدت انتقاد شده و نحوه خوش و بش او با مردانش پس از تعویض‌ها و بعد از بازی‌ها هم زیر نگاه‌های تیزبین منتقدان قرار گرفته. اما ماسکرانو در دفاع از مربی گفت: «این رفتارهای او غلو شده یا برای جلب توجه نیست. او همیشه همین طور است. وقت‌هایی هم که هیچ دوربینی وجود ندارد او با ما خوش و بش می‌کند و با هم دست می‌دهیم و این خیلی مهم است. در آغوش گرفتن بازیکن توسط مربی بعد از آن که به یک پیروزی مهم دست یافته‌اند حکم تشکر کردن را دارد.» وی افزود برخلاف چیزی که در رسانه‌ها عنوان شده آرژانتین در دفاع کردن هیچ مشکلی ندارد: «این حرف‌ها را باید فراموش کنید. ما درخط حمله و میانی بازیکنان خوبی داریم و راحت هم می‌توانیم دفاع کنیم.»


پودولسکی: چه حماقتی کردم!

لوکاس پودولسکی پس از از دست دادن ضربه پنالتی خود در دیدار با صربستان گفت: «همه ناراحت هستیم. من ضربه‌ام را خیلی هم بد نزدم. دروازه‌بان آنها واکنش عالی نشان داد. نیمه دوم به قدری خوب بودیم که فرصت گلزنی داشتیم. من شاید به تنهایی باید سه گل می‌زدم. جلوی استرالیا که از این مشکلات نداشتیم. خیلی بد است. یک روز قهرمان تیمی و روز دیگر یک احمق تمام عیار می‌شوی.» او در اعتراض به تصمیم داور برای اخراج کلوزه گفت:‌ «او خیلی سختگیری کرد اما به هر حال این تصمیمی است که گرفته شده و باید با آن کنار بیاییم. چاره‌ای به جز فکر کردن به بازی با غنا برایمان باقی نمانده. باید در آن به پیروزی برسیم.» آلمان از دو بازی و مرحله گروهی خود پس از یک برد و یک باخت فقط سه امتیاز دارد.



                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد