فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خط قرمز دایی و دیدار خلیلی و کاشانی


فوتبال روز: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حبیب کاشانی دیدار و گفت‌وگو کرد.


در حالی که علی دایی اعلام کرده محسن خلیلی در لیست نفرات مورد نظرش برای فصل آینده قرار ندارد، این مهاجم امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس با حبیب کاشانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

عباس علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: صبح امروز با دعوت حبیب کاشانی، محسن خلیلی به باشگاه پرسپولیس آمد و در جلسه یک ساعته بسیار صمیمی و خوب درباره آینده این بازیکن بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: مقرر شد ظرف 48 ساعت آینده محسن خلیلی با توجه به پیشنهادهای دیگری که دارد و فکر کردن به آنها، در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس جواب نهایی را به کاشانی بدهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در جواب این سؤال که آیا مشکل خلیلی مالی است یا خیر، عنوان کرد: خلیلی بازیکن بزرگی است و همیشه پیشنهادات خوبی داشته است. او دوست دارد در تهران به فوتبالش ادامه دهد. به هیچ عنوان مشکل باشگاه پرسپولیس با خلیلی مالی نیست و موضوعات دیگری است که کاشانی به او اعلام کرده است. دوست داریم خلیلی در فصل آینده هم در پرسپولیس بماند و در غیر این صورت هر جایی که باشد برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم چون زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است. ان‌شاءالله تا 48 ساعت آینده خبر قطعی درباره خلیلی به اطلاع مردم خواهد رسید.






                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد